Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2009) > Kristof Bossuyt (Open VLD) (4 tot en met 10 mei)
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Kristof Bossuyt (Open VLD) (4 tot en met 10 mei) Licentiaat in de rechten. Werkt sinds 2004 als raadgever bij minister Marino Keulen (binnenlands bestuur, inburgering, wonen, huizen van het Nederlands, ...). Fractievoorzitter lokaal te Wilrijk, Jong VLD voorzitter Groot-Antwerpen.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 mei 2009, 14:28   #1
Knipp
Banneling

Knipp's schermafbeelding

Standaard Drie simpele vragen

Beste,

Enkele zeer eenvoudige vragen.

Op de verkiezingswebsite vind ik naast uw foto en slogan een stukje handgeschreven tekst.

1.
Is dat echt handgeschreven ?
Of is dat een lettertype dat die illusie moet geven ?

2.
Hebt u die tekst zelf geschreven ?

3.
De tekst schetst het klassieke beeld van de burger die problemen heeft en bedreigd wordt door crisissen en door vreemde elementen. Met dan de politicus die oplossingen brengt, geld garandeert, het vreemde integreert, de toekomst veilig stelt, kansen biedt, ...

Is dat inderdaad uw beeld van de relatie tussen burger en politicus ?

Met dank.
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2009, 12:29   #2
Kristof Bossuyt

Kristof Bossuyt's schermafbeelding

Standaard 3 simpele vragen

1. neen, het is een lettertype dat het op handgeschreven doet lijken.
2. ja, samen met een vriend die me grafisch heeft geholpen
3 Neen, ik ga inspanningsverbintenissen en geen resultaatsverbintenissen. ik denk niet dat de mensen gebaat zijn met loze beloftes. Maar als we niet van mening waren dat we oplossingen konden aanreiken, of denken dat we het op sommige vlakken beter konden, dan hadden we nooit in de politiek gestapt. Ik beweer niet de wijsheid in pacht te hebben en als u betere oplossingen kunt aanreiken, ze zijn welkom. Of beter nog, stap zelf in de politiek. ik was gewoon van mening dat aan de zijlijn blijven staan, ik wel altijd gelijk zou hebben (volgens mijn eigen gedacht), maar niks zou kunnen realiseren.
Ik wil gewoon mijn best doen en ja, om aan politiek te doen moet men ergens wel een beetje betweter, idealist, ... zijn
Kristof Bossuyt is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be