![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Hans Van de Cauter (B.U.B.) (4 tot en met 10 mei) Bij de verkiezingen van 2007 diende BUB lijsten in voor alle regio's. Dit jaar blijft het beperkt tot Brussel: een lijst voor het Brussels Parlement en een lijst voor het Vlaams Parlement in de Brusselse regio. Hans Van de Cauter is de kopman van de organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beste
als je met de computer de volledige stemming in één seconde foutloos kunt samentellen, waarom moeten wij nog in dat kotje gaan en waarom moeten wij nog met duizenden mensen daar stemmen zitten tellen ? IK ben vrijwilliger om de query te schrijven die de stemming samentelt. Ik zal het hier zelfs doen voor u , gratis SELECT partij,sum(stem) FROM Verkiezing2009 GROUP BY partij Dat is het programma die je nodig hebt om de stemming samen te tellen... Als je een manier ziet om hier te frauderen mag je het mij zeggen |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Persoonlijk ben ik nog niet overtuigd van de eerlijkheid van elektronisch stemmen. Natellen is onmogelijk en fraude blijft dus ongestraft. Misschien zou het toch beter zijn terug te keren naar pen en papier ofwel een ingenieuze en waterdichte elektronische oplossing te vinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Ik ben zelf voorzitter geweest van een kiesbureau in 2000. Dat was redelijk saai. Sindsdien sta ik op een kieslijst en laat men mij met rust. Misschien een idee voor u.
![]() |
![]() |
![]() |