![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Schepen
|
![]() Uit De Standaard van vandaag:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom werd Eppinck alweer de laan uit gestuurd bij 'De Standaard'?
Of voelen ze ook daar de bui hangen?
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voor een hollander valt hij goed mee derk jan!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Als je het mij vraagt, of niet vraagt:
klinkt en leest schoon, maar is prietpraat... maar ja, de Standaard is al lang niet meer wat hij geweest is... De Morgen trouwens ook... de zogenoemde kwaliteitskranten, laat me lachen ![]() en waarom... men bekijkt niet alles, maar seleceert enkele dingetjes, woordjes en zinnetjes en weeft daarrond een mooi geschereven verhaaltje... de waarheid: wij doen het beter dan de ons omringende landen op socio-economisch gebied... nu ook al veiligheidsgevoel stijgt en criminanliteitscijfers dalen... als men de moeite doet een rekenblad te maken met zowel absolute cijfers, gemiddelden en voortschrijdende gemiddelden, dan merkt men dat de belastingen en lasten in hun totaliteit dalen... de werkloosheid stijgt zeker niet lmeer dan in de ons omringende landen... dat zijn feiten, geen mooi ingekleede prietpraat, dan dan ook nog komt van een Hollander, die zeker moet weten dat daar Paars ook beter werkte als Balkenende, als het op echte resultaten aankomt... maar ja... veel schreeuwers, weinig wol in al die prietpraat en slogans van VB'ers en andere CD&[size=6]V-NV[/size]-A-ers
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Schepen
|
![]() U vergeet dat het een opiniestuk van 1 persoon is die, net zoals een aantal anderen, ongeveer elke maand de mogelijkheid krijgen om een tekst te publiceren. Er komen zowel linkse, rechtse, centrum, Vlaamse, Belgicistische,.... figuren aan bod.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het verschil tussen Nederland en Vlaanderen is wat er na Paars komt. In Nederland werd het een centrum-rechtse coalitie, hetgeen een trendbreuk was en is, die de rommel van Paars kon opkuisen. Hier zal het waarschijnlijk een tripartite worden, dus Paars gedepaneerd door CD&V/N-VA. De kans op een trendbreuk is veel kleiner.
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je verleden is precies nog steeds niet verwerkt. Dit wansmakelijke "lettergrapje" valt te catalogeren onder laster en eerroof, en aanzetten tot haat tegen Vlaams-nationalisten. Dit voor de zoveelste maal. Zal ik maar eens klacht indienen bij het centrum, want ik ben uw gelink aan de Nazis of collaborateurs grondig beu.
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Die combinatie viel mij ineens op....
![]() op jullie zere teentjes getrapt???? ![]() Sorry hoor... ![]() zal het niet meer doen.... ![]()
![]() |
#12 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
jammer dat er niet meer rechtgeaarde burgers op dit forum zich verzetten tegen an dat "de anderen zijn slecht, wij zijn de goeie omdat we Vlaams zijn"... jullie provoceren, ik ook... ook ik heb rechten hier... http://forum.politics.be/viewtopic.p...amp;highlight= voila...
![]() |
![]() |
#14 |
Burger
|
![]() Al ooit iet deftig van Bolkestein of omgeving weten komen ? Dacht het niet - niet voor niks natuurlijk - die man komt uit het grootkapitaal (lees: Shell)
Alles voor de rijken ! Dirkske is een gedwee volger, dat is duidelijk !
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ik ga naar een vriend psy om de traumatische ervaringen uit mijn peutertijd te laten wegdringen. Om niet meer een traumatisch ervaren lettercombinatie op te merken. Om niet meer een "rode lap" te zien in een oranjebruine lettercombinatie. ![]() en morgenvroeg neem ik de trein (3 € voor een senior) en ga in Luik mijn batterijen nog eens opladen... een terrasje doen en nog eens heerlijk Frans praten (en BTW ook een mondje Waals) in de République Libre d'Outre-Meuse. Ik ga Tchantjès nog eens groeten. Mijn jeugdlief heeft er een Italiaans Restaurant samen met hare vent en zij maakt de heerlijkste spagettisaus van de Federatie België en hare Chianti van het huis is ook prima. Alles gevolgd door een heerlijke Tiramisu en een echte onvervaste espresso. 8) 8) 's Avonds neem ik de trein terug naar het onherbergzame buitenland Vlaanderen. Gelukkig is het in Limburg niet zo erg als in de rest.... ![]() Voor de rest laat ik dan dat "gescheld" hier voor wat het is. ![]()
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() grappig column
meer is het niet.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Heerlijk! Tempo per ritornare alla bella isola e la mia ragazza ... ![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Hmmm... ik krijg er honger en dorst van ! en Sicilië is prachtig !!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |