![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Lieve forummensjes,
de laatste tijd heb ik vaak te kampen met wel erg bizarre dromen. Veelal negatief, maar vannacht was er toch eentje positief dat ik hier zal trachten te posten. ![]() Deze draad is een draad waar je je bizarre dromen kunt plaatsen. ![]() Voor zover ik me nog herinner: "....ik was op een voetbalveld en zat blijkbaar in een ploeg waar ook enkele kameraden en collega's zaten. ![]() De tegenspelers waren Italianen, die vanuit het verre Italië kwamen om tegen ons te spelen. ![]() Telkens wanneer hij een commentaar brengt, sluit hij dat af met laatste zin te beginnen zingen. Heel kort. Blijkbaar waren de Italianen dat gewoon. Maar ik en mijn goede vriend konden niet nalaten om mee te helpen zingen, en zo kwam het dat we bleven zingen. In elk geval veel langer dan die trainer gewoon was. ![]() We zongen zo bepaalde stukken van Aida en Il Trovatore van Verdi, tussen het voetballen in. Was wel leuk. Zingen, voetballen, zingen, voetballen. ![]() Uiteindelijk zongen iedereen, uit volle borst: 'Ave Maria'. ![]() Dan was de speeltijd om, en de scheidsrechter zei: volgende maand nieuwe afspraak. Dat was eens een leuk partijtje voetbal. ![]() AAAAAAAAAAAAAVVEEE MARIIIIIIIIIIIIIIIIIII-IIIIAAAAAAAAH, .... ...."
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!! Laatst gewijzigd door MaGNiFiCaT : 26 april 2009 om 13:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() U bent wel heel onzeker...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Wat heeft dat nu met onzekerheid te maken?
Ben je nu ook al psycholoog missch? Als ik ergens een hekel aan heb is dat aan mensen die denken er overal iets te moeten inzien. ![]()
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
Ik, als amateur Jung volgeling kan u inderdaad lezen zoals een (slecht) boek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stel je voor dat al die Italianen uit Afrika kwamen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het wordt hier maar beter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Leuk topic.
Enkele dagen geleden had ik een zeer nare droom. Voordat ik ging slapen zag ik enkele zwarte kleine slangen aan mijn plafond bengelen, maar dat kon me niet deren. Toen ging ik slapen en werd ik wakker en voelde ik iets warm rubberachtig kriebelen op mijn rug. Er bleken allemaal witte slangen tegen te zitten over de hele lengte van mijn rug, alsook in mijn nek. En enkelen waren in mijn lichaam gekropen en krioelden door mijn spijsverteringsstelsel. Iets later werd ik echt wakker door een plotse pijnscheut aan mijn ingewanden. Het duurde even voordat ik besefte dat het om een droom ging. Laatst gewijzigd door Politikainspe : 26 april 2009 om 15:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die dromen zal ik naar het Tabir Serail sturen ter analyse
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *foutje*
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 26 april 2009 om 19:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee wel tegen de klok (stabieler), maar 'k had het wat te vroeg geschreven weet ge.
Ik zou het ook op prijs stellen als ge het nu hier niet terug gaat bovenhalen, maar dat snapt ge wel zeker ![]()
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 26 april 2009 om 19:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar 'k dacht dat ze rechtsom draaiden , 'k kan me niet meer voorstellen hoe die trekken liepen ... 't Is ook al zo lang geleden ... ![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
![]() Als kind moest ik mij braaf en bedeesd houden, ben daar nu wel dankbaar voor. En tja, als jij denkt mij onzeker te moeten verklaren, doe dat dan maar, zal op mij geen invloed hebben. ![]() Ik wilde vooral zeggen dat ik het dikke onzin vind van bepaalde mensen die achter alles en overal een verklaring trachten in te zien. Heel dat zootje paranormalen, heksen, tot zelfs psychologen.......... ik hou me met die ongeregeldheid en onzinnigheid niet bezig: pure tijdsverlies.
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() T'is idd evident dat Italianen uit Italië komen, maar ik wilde vooral duiden dat zij speciaal uit Italië kwamen om een partijtje voetbal met ons te komen spelen. Dromen zijn toch zo bizar.
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Ik heb eens gedroomd dat ik een meisje was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Om eventjes de site, hierboven vermeld, te quoten:
"For a man to dream that he is a girl, he will be weak-minded, or become an actor and play female parts."