![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Geschiedenis Van de Romeinen tot 9/11... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/961/Wetensc...arctica-.dhtml
Volgens de hypothese zou Hitler naar de zuidpool gevlucht zijn in een tweede Berchtesgaden. Vervolgens zouden de Amerikanen een expeditie opgezet hebben om deze te vinden om tenslotte er een einde aan te maken met 3 a-bommen. Op het eerste gezich lijkt het idioot maar het verhaal heeft wel wel wetenschappelijke feiten. * het Ahnenerbe heeft inderdaad bestaan en heeft verschillende missies waaronder Tibet en de Zuidpool opgezet om het bestaan van Atlantis te onderzoeken. * Op de zuidpool is er een cirkelvormige structuur onder het ijs ontdekt. * op de zuidpool zijn er radioactieve sporen gevonden. * 'Operatie Highjump' heeft bestaan. * Men heeft Hitler pas geïdentificeerd na meer dan 30 jaar na zijn dood en dit op basis van een kaak. Ik blijf skeptisch erover. Deze feiten kunnen afzonderlijk van elkaar bestaan maar kunnen ook met elkaar gelinkt worden. Ik ga deze hypothese niet voor waar aannemen maar er zijn immers nog zaken uit de 2de wereldoorlog waar wij geen weet van hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De link werkt niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() je was mij voor... ik wou ook dit topic aanmaken
![]() over de dood van hitler zijn vele verhalen... het verhaal over de zelfmoord in de bunker onder de kanselarij (samen met zijn vrouw) en de verbranding buiten in de tuin (zoals voorgesteld in de film Der Untergang) is er maar één van de zovelen... het feit dat de identificatie (zoals gezegd door de topic starter) van Hitler niet echt zo betrouwbaar was, leidt natuurlijk ook tot veel speculatie. Ik denk ook niet dat het mysterie rond Hitler zijn dood ooit 'echt' zal opgelost worden, want de meeste zaken die ermee te maken hebben liggen opgeborgen in geheime archieven die niet kunnen ingekeken worden. Nu, dat maakt dit verhaal nog niet waar... het is niet omdat je enkele (weliswaar historische en correcte) feiten bij elkaar plaatst, dat er een 'verband' tussen zou zijn! Het verhaal lijkt mij nogal ver gezocht... :/
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 1 februari 2009 om 20:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() volgens mijn BBC en History Channel documentaire (ik ga de naam nog eens opzoeken in mijn 'archief'
![]() ![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 1 februari 2009 om 22:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door lombas : 1 februari 2009 om 23:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Geef de link nog eens aub.
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...tarctica.dhtmlWho the shit cares waar hij rotte... (aan de Pool is zijn bal er mogelijk afgevroren, je weet maar nooit. Zou dat pijnlijk zijn? ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 2 februari 2009 om 00:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() P.S. dank u, Metternich, nu moet ik al die moeite niet doen ![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 2 februari 2009 om 02:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Bij de "kwaliteitskrant" Bild hebben er enkelen weer eens te veel aan de Cava gezeten.
![]() Een aantal andere (kwaliteits ?)kranten nemen dan het hele verhaal over zonder zelfs de minste voorafgaande research te doen. ![]() Summerhayes en Beeching weerleggen met hun rapport deze Antartica mythe. Citaat:
Het volledige rapport : http://www.scribd.com/doc/25311/Hitl...nd-the-Reality |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() dank je voor die link Nefertete
![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar gaat het ook niet om de overblijfselen van Hitler zelf maar een kaakbeen, als annex bij een rapport. Dat is inderdaad één van de (zeer uitzondelijke) omstandigheden waarbij menselijke resten in een archief te vinden zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geloof me nu in dit geval maar even.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hitler is naar een of andere exoplaneet gevlucht en leeft daar nu nog veel en heeft lange kinderen.
![]() |
#16 |
Parlementslid
|
![]() Zever.
Hitler leeft nog steeds op zijn geheime nazi maanbasis ![]()
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() Kort na de oorlog werd in kranten over heel West-Europa melding gemaakt dat Hitler gezien was in Ierland, verkleed als vrouw. (geen grap)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#19 |
Gouverneur
|
![]() De idee lijkt op het eerste zicht te gek voor woorden. Maar ik heb in Le Monde van 24 november 2007 een artikel gevonden dat aantoont dat er blijkbaar een belg is die een opzienbarende ontdekkling heeft gedaan.
Dixie Dansercoer (1962) est un Flamand qui a effectué plusieurs expéditions en Antarctique et dans le Grand Nord. En 1997, il est parti au Pôle Sud avec Alain Hubert. En 99 jours, ils ont parcouru près de 3.932 km (un record). En 2005, il a essayé de traverser le détroit de Béring depuis l'Alaska jusqu'en Sibérie, en nageant, en marchant, en pagayant et en skiant. Malheureusement, les conditions climatiques ne lui a pas permis d'arriver �* destination. En 2007, Dixie Dansercoer a décidé de refaire le célèbre voyage �* la voile vers le Pôle Sud réalisé par le Belgica, sous la direction d'Adrien de Gerlache. Ce voyage a été interrompu pour des raisons inexpliquées. Des témoins ont confirmés que Mr Dansercoer avait trouvés une base polaire datant des années quarante. Dans cette base, il a récupéré un cadavre surgelé. La question reste ouverte pourquoi il a manqué de déclarer cette découverte. L’identité du cadavre n’est guerre connu. Les témoins ont seulement confirmés qu’il s’agit d’un homme moustachu, ou avec leurs propres mots « avec une petite moustachu comme Charlie Chaplin ». ![]() Dixie Dansercoer s’est abstenu de tout commentaire. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Lokaal Raadslid
|
![]() ik geloof eigenlijk geen reet van die tekst. Als ik er op google kom ik op dit fragment uit :
http://www.vosvacances.be/BEFR/site/...-sessions.aspx een fragment dus. Waarom zou DD zwijgen over een dergelijke ontdekking ? Waarom geen foto's gemaakt ? Hij zou een lijk gevonden hebben, en blijkbaar net dit van den Dolf. Wat een toeval. Een dergelijke vondst zou hem beroemder gemaakt dan Bob Ballard. Spijtig genoeg kan ik geen mail adres vinden van DD. Mvg. |
![]() |
![]() |