![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Gisteren overkwam me het volgende ...
Ik had net m'n tweede Nietzsche Zitat gepost, toen een knagend gevoel in me opkwam, het 'toch maar even checken' gevoel. Al snel bleek dat het gekozen citaat geen Nietzsche zitat was, maar het soort zinnetje dat van niemand en iedereen is, en een eigen bestaan leidt, vroeger in boeken, nu op het internet. Niet getreurd, ik kon nog edit duwen, en een tweede poging doen. Uiteraard ben ik de speelbal van mijn gevoelens. Ook nu begon het te knagen. Al snel bleek ... Zucht. Deze keer vond ik een mevrouw op een forum die bij hoog en laag beweerde dat niet Nietzsche die zin had geschreven maar Heinrich Heine. Heb dan maar zelf iets gezocht in de vijf banden Nietzsche die ik gelukkig al zeven keer heb meeverhuisd. ... Vroeg me af of er nog mensen zijn met vergelijkbare ervaringen ... Laatst gewijzigd door Knipp : 8 mei 2009 om 07:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is mode...
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |