![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Als turkse vrouwen hun eigen apartheidszwemmen krijgen, dan Vlaamse vrouwen zeker ! | |||
Natuurlijk, eerlijk is eerlijk. Ieder zijn eigen integratie! |
![]() ![]() ![]() |
2 | 8,33% |
Neen, de turkse vrouwen zijn verplicht om de vlaamse vrouwen toe te laten |
![]() ![]() ![]() |
2 | 8,33% |
de vlaamse gezinnen krijgen ook apartheidsuren waar geen turken mogen komen |
![]() ![]() ![]() |
5 | 20,83% |
wanneer is dat gepamper met het belastingsgeld nu eens gedaan? |
![]() ![]() ![]() |
15 | 62,50% |
Aantal stemmers: 24. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Indien ik nu een vrouwenclubje voor fobische (xenofobie, islamfobie,hoofddoekfobie etc..) vrouwen zou mogen oprichten, zou ik dan subsidies krijgen?
ik zie namelijk dat vzw Adrenaline, speciaal opgericht voor xenofobe allochtoonse vrouwen van Bert Anciaux 6000 euro kregen om apart te gaan zwemmen in het Rozenbroekzwembad te Gent. Dit blijkt goed te zijn voor de integratie, want ze brengen etnische minderheden samen en mogen autochtone meerderheden dus weigeren om mee de sportactiviteiten uit te voeren: http://www.fov.be/IMG/pdf/antw.075.pdf. Dat er dan op zaterdagmiddag - net de dag waarop vlaamse gezinnen samen zouden kunnen gaan zwemmen - geen toegang wordt verleend aan autochtone belgen, is blijkbaar geen punt. Ook oudere dames die gerust enkel met andere dames willen zwemmen, zodat ze niet worden lastiggevallen door "jongeren" tijdens de openbare zwemuren, worden geweigerd, vermits geen lid van vzw Adrenaline. Omdat ze toch alleen zijn in het zwembad kunnen ze dus ook gewoon hun kleding aanhouden. de gesubsidieerde club geeft dan ook folderkes uit: Sporten in Rokken met als logo een zwemmende burka zie: http://www.samv.be/docs/sport%20in%20rokken%20flyer.pdf Zouden vlaamse vrouwen misschien geweigerd worden omdat ze geen burka dragen tijdens het zwemmen? Enfin, de enige oplossing lijkt me dus dringend een integratieclubje op te richten für autochtonen only, zodat ze tenminste kunnen integreren en ook twee uur apartheidszwemmen aangeboden krijgen. Wat denken jullie? vzw "Eigen Fobie Eerst", wil sportparticipatie voor autochtone kansarme en kansrijke vrouwen . De werking wil participatie en zelfvertrouwen voor kansarme en kansrijke autochtone vrouwen bevorderen. De vzw brengt etnische meerderheden samen in respect voor EIGEN WAARDEN en NORMEN tijdens sportactiviteiten om zo hun fobieën beter te begrijpen. ---------------- de stad Gent doet nu net of hun neus bloedt, maar een mevrouw die zich weldegelijk aanbood om te gaan zwemmen werd pertinent de deur geweigerd omdat ze geen turkse was. Toen ik nadien het zwembad opbelde met de vraag wat het verschil was tussen "gesloten" (zondag) en "gesloten voor het publiek" (zaterdag), bleek dus dat op zaterdagmiddag die vzw Adrenaline, gesubsidieerd door Anciaux, het zwembad gedurende twee uur ter beschikking had. Toen ik dan vroeg hoe ik lid kon worden van die club, was dat zogezegd niet nodig en mocht ik gewoon bij het binnenkomen betalen aan de verantwoordelijke van de club (degene die dus de mevrouw van hierboven had geweigerd). Dat alles op voorwaarde dat ik VROUW was. Blijkbaar klopt er toch een en ander niet. Ik zal mijn vraag nog eens herhalen aan de Gentse sportraad.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 1 mei 2009 om 17:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() je bent blank en vlaams dus jouw kans op subsidie is O,O
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door beste vriend : 1 mei 2009 om 23:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In feite vraag ik me vooral af wat de meerwaarde is om turkse vrouwen apart in rokken te laten zwemmen.
Ik heb in Turkije geen enkele turkse in een rok weten zwemmen. En als die mensen uit het binnenland van Anatolie kwamen, dan denk ik niet dat ze daar evenmin de gewoonte hebben om in hun eigen zwembaden met hun kleding aan te gaan zwemmen. Misschien staan ze zich wel aangekleed te wassen in beekjes en rivieren, dat zou kunnen. Maar waarom moeten die mensen nu persé hier in Gent op ZATERDAGMIDDAG (dag waarbij �*lle normaal werkende mensen eens samen met hun gezin zouden kunnen gaan zwemmen) een apartheidsmiddag hebben om in lange rok te zwemmen? Goed voor integratie? welke integratie? Wie ververst dat water? komen ze daar samen de was doen of zo? want datis ook hun eigen koeltoer: de gemeenschappelijk wasplaats op de markt! Misschien een tip voor de stad Gent? richt wat openbare wasbekkens in op pleintjes alwaar de turkse inwijkeling zijn eigen waskoeltoer kan beleven in alle peis en vree, en laat de vlaamse Gentse gezinnen dan die middag OOK eens volgens hun eigen koeltoer met hun kinderen gaan zwemmen zonder dat ze worden lastiggevallen door de turkse etters die met hun tengels niet van onze dochters kunnen afblijven. We hoeven er zelfs geen subsidie voor te hebben! Gewoon twee uren zwemplezier! Zou dat nog kunnen? of zijn er ondertussen te weinig vlaamse gentenaars over om die moeite te doen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Surrealistisch.
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan je bewijzen dat die gasten aparte uren krijgen? Zo ja is dit geen discriminatie van onze meisjes? Die houden niet van de moslims hun gestaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb hen een mail gestuurd om te zien of ik ook mee mag zwemmen en of hoe ik lid kan worden van de club Adrenaline. (ik ken ondertussen iemand die dus werd geweigerd omdat ze niet turks was, de dame is 74 jaar). Anders moet je maar eens zelf bellen: Zwembad Rozebroeken Rozebroekslag 28 9040 Sint-Amandsberg (Gent) Tel.: 09 228 68 62 Fax: 09 229 11 61 http://www.gent.be/eCache/THE/2/092.cmVjPTk4ODgx.html
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 3 mei 2009 om 19:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Eens benieuwd of ze hier ook tegenin durven gaan.
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() heb een mail gestuurd naar vzw Adrenalien, met cc aan de Gentse sportraad. Ben benieuwd of iemand de moeite zal doen om te antwoorden.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Gouverneur
|
![]() In Antwerpen is er een Turkse hamman, waar niet-Turken de toegang worden geweigerd. Twee Vlaamse vrouwen gingen er naar de hamman, amuseerden zich en wilden de week erop terugkeren. Toen hing er een bordje: 'ENKEL VOOR TURKSE VROUWEN' een geval van discriminatie, voer voor Youssef Witte van het inquisitiecentum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien niet, dan ben ik een van de eersten die de clubjes mee zal aanklagen. MAAR DIE KRIJGEN BEGOT NOG EXTRA SUBSIDIES!!!! Ben in feite eens van zin om een nep-allochtonenclub op te richten om vrouwen te integreren in Aigan Koeltoer Erst. ik moet er eens over nadenken. Zijn er mensen met ervaring in het aanvragen van soepsidies? blijkt gewoonlijk vooral kwestie van de juiste bewoordingen te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Islamitische vrouwen moeten niet zeuren. Zwemmen is geen primaire levensbehoefte. Als ze niet met ons willen zwemmen, bouwen ze maar een eigen zwembad. Zonder subsidie uit de collectieve pot, ze weigeren immers collectief te zwemmen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals een bepaalde partij het onlangs verwoordde: dit is ONS land, en geen veroveringsgebied voor de multiculmiserie...
Om moedeloos van te worden al die berichten... Hopelijk zijn er bij de volgende verkiezingen wat minder stommeriken die weer een bolletje gaan kleuren bij diegenen die dat allemaal mogelijk maken... Te veel mensen stemmen nog op een "leuke persoon die ze kennen" en vergeten na te denken over de partij die achter die persoon weer haar stemmen zit te tellen. Die "leuke persoon" is daar dan een stofje in het raderwerk, en ze hebben weer gekozen voor wat ze eigenlijk niet willen... Man, man, man... wat een miserie... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() Het ergste is in feite dat dit de integratie helemaal te niet doet. We moeten er net voor zorgen dat etnische minderheden niet samenklitten.
Dat Anciaux hier subsidies voor geeft, verwondert me geenszins.
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb gebeld en mijn oor ten luisteren gelegd. De turkse vrouwen mogen niet verbieden dat een andere niet turkse vrouw komt zwemmen, maar ze kijken je wel buiten. Dus met medeweten van dat zwembad. Racisme noem ik dat ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bovendien moeten vlaamse vrouwen dan de volle pot betalen, terwijl de leden van Adrenaline van hun subsidies kunnen gebruik maken! Het gaat de goede kant op precies! De belastingbetaler betaalt en de turkse madamen krijgen gratis zwemles zonder ongelovige kaffers in hun buurt!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 4 mei 2009 om 18:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Sportlijn van Gent heeft al geantwoord:
Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Ik ben benieuwd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ook en als je subsidie wilt aanvragen, je zegt het maar Circe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigen mooi job en centen eerst! Is de waarde van Anciaux nu nog niet genoeg gebleken in het politieke landschap? |
|
![]() |
![]() |