![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Hallo allemaal,
Voor mijn masterproef communicatiewetenschappen voer ik onderzoek naar marketing bij kranten, meer bepaald De Standaard en Het Laatste Nieuws. Ik ben dan ook op zoek naar lezers van deze kranten die enkele minuten tijd hebben om een vragenlijst in te vullen. De respons van deze lezers is essentieel voor mijn masterproef. Als je de enquête wil invullen dan kan dat via de volgende link: http://www.studentenonderzoek.be/?qid=79767&ln=ned Vriendelijk bedankt voor jullie medewerking! Dario |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wa schuift da ???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Essentieel? Dan hoop ik dat je toch een beetje vroeger bent gestart met het verzamelen van je resultaten dan op 11 mei
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() O ja, ik boycot online enquetes. Uit principe
Geen dank
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() P.s. 't Is maar om te lachen hoor. Vanavond, als ik tijd heb, na een Duvel of twee en evenveel jointjes zal ik u enquete wel ne keer invullen. Als je geluk hebt vul ik ze misschien wel 2 keer in! Hoera!!
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Krijg je geen enorme bias in je onderzoek door het op een willekeurig forum te gooien?
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al goed dat het dan nog een politiek forum is , dat er nog wat deftige forummers op zitten ('k weet ook niet waar , 'k heb ze nog niet gevonden...)
![]() 't Gaat goedkomen met de gazetten .. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou het?
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() We zitten elke vrije minuut op dit forum en hebben bijgevolg geen tijd om rioolgazetten te lezen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() EErste vraag: e-mail invullen.... gij goe gij!
![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() ingevuld.
dat ik die gazetten helemaal niet lees belet me niet er een mening over te hebben. Kortom, ik ben de ideale forummer ![]() Laatst gewijzigd door Jedd : 11 mei 2009 om 18:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Vreemdeling
|
![]() Ik heb deze oproep op meerdere fora gepost, dus wat de bias betreft die zal eerder beperkt zijn
![]() En ik ben ook al een hele tijd bezig met het verzamelen van die informatie, alleen is de respons nogal laag, er zijn blijkbaar wel meer mensen die zich afvragen wat 'dat schuift' zo'n enquête invullen ![]() Helaas kan ik als eenvoudige student geen vergoedingen voorzien. In ieder geval heb ik nog een behoorlijk aantal respondenten nodig, dus mensen die deze vragenlijst willen invullen zijn nog steeds welkom en zij die de vragenlijst al hebben ingevuld zijn bij deze alvast bedankt voor de moeite.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Vreemdeling
|
![]() Wat ik nog vergeten was te vermelden: bij de eerste vraag wordt er inderdaad een e-mail gevraagd of een andere login, deze informatie wordt echter niet gebruikt (ik krijg die zelfs niet te zien). Het is een poging om te voorkomen dat mensen de vragenlijst meerdere keren invullen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als we dus telkens een andere nick opgeven heb je binnen de kortste keren 500 reacties die langs geen kanten een beeld geven van de werkelijkheid ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Vreemdeling
|
![]() In principe is dat mogelijk, het systeem is niet echt waterdicht
![]() Maar ik hoop er op dat de meeste mensen dat niet zullen doen..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
of hoop je stiekem dat dat toch gebeurd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |