![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Bart Staes (Groen!) (18 t.e.m. 24 mei) Regent van opleiding, oorspronkelijk actief bij de Volksunie jongeren, later in het VU-partijbestuur, stapte in 2002 over naar Groen!. Sinds 1999 is hij Europees parlementslid, eerst voor de VU, later voor Groen! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Beste,
We weten allemaal dat fossiele brandstoffen niet de toekomst vormen voor onze maatschappij (en bij uitbreiding: de wereld). Daarom is er meer onderzoek nodig naar alternatieve energie op basis van wind, zon, waterkracht,... etc. Wat ik mij nu afvraag... groen richt zijn pijlen bijvoorbeeld op het afschaffen van de nucleaire reactoren. Ik snap de bezorgdheid wel, maar hoe ga je de leegte (qua stroomvoorziening) dan opvullen? Ik heb in de media gelezen dat er dan electriciteit zou worden aangekocht van landen zoals Frankrijk of Duitsland, maar is dit dan niet hetzelfde als de hete aardappel / zwarte piet / (kies wat u wil ![]() Mvg, -lollysticky-
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 16 mei 2009 om 20:46. |
![]() |
![]() |