Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 mei 2009, 20:35   #1
ilfalco
Minister-President

Standaard CDENV en SPA gaan opnieuw TURKS

CDENV en SPA gaan opnieuw TURKS

in het verleden voerde cdenv/n-va al in het turks campagne in gent, antwerpen , heusden zolder, vilvoorde.... als iemand het nog eens kan opzoeken...

en zend het gerust door naar kenissen etc.

Men kan niet van 2 walletjes eten. ofwel is men een vlaamse partij ofwel een allochtone partij.
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2009, 20:40   #2
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
CDENV en SPA gaan opnieuw TURKS

in het verleden voerde cdenv/n-va al in het turks campagne in gent, antwerpen , heusden zolder, vilvoorde.... als iemand het nog eens kan opzoeken...

en zend het gerust door naar kenissen etc.

Men kan niet van 2 walletjes eten. ofwel is men een vlaamse partij ofwel een allochtone partij.

Dat is toch niet de eerste keer? Als het om stemmen komt is men in Vlaanderen zeer flexibel met de toepassing van de Nederlandse taal. In Brussel verspreid VB regelmatig Franstalige propaganda. Demol heeft dacht ik zelfs pamfletten in het Turks verspreid. Nu het is wel wat vreemd vind ik dat Franstalige affiches worden geweerd vanuit het straatbeeld maar diezelfde partijen wel campagnes in het Turks voeren.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2009, 20:54   #3
ilfalco
Minister-President

Standaard

Demol heeft nooit campagne gevoerd in het turks bewijs het maar eens. Maarr de tsjeven en sossen voeren op diverse plaatsen in vlaanderen( brussel is ander geval daar wonen nog amper vlmaingen ...in vl straks ook niet meer maar kom) campagne in eentalig turks.

ik herinner me zelfs van vorige verkiezingen grijze wolven op cvp lijst die campagne voerde met turkse pamfletten met daarop turkse vlag en cdenv/n-va. tot zover hun integratie.
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be