![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() CDENV en SPA gaan opnieuw TURKS
in het verleden voerde cdenv/n-va al in het turks campagne in gent, antwerpen , heusden zolder, vilvoorde.... als iemand het nog eens kan opzoeken... en zend het gerust door naar kenissen etc. Men kan niet van 2 walletjes eten. ofwel is men een vlaamse partij ofwel een allochtone partij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is toch niet de eerste keer? Als het om stemmen komt is men in Vlaanderen zeer flexibel met de toepassing van de Nederlandse taal. In Brussel verspreid VB regelmatig Franstalige propaganda. Demol heeft dacht ik zelfs pamfletten in het Turks verspreid. Nu het is wel wat vreemd vind ik dat Franstalige affiches worden geweerd vanuit het straatbeeld maar diezelfde partijen wel campagnes in het Turks voeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Demol heeft nooit campagne gevoerd in het turks bewijs het maar eens. Maarr de tsjeven en sossen voeren op diverse plaatsen in vlaanderen( brussel is ander geval daar wonen nog amper vlmaingen ...in vl straks ook niet meer maar kom) campagne in eentalig turks.
ik herinner me zelfs van vorige verkiezingen grijze wolven op cvp lijst die campagne voerde met turkse pamfletten met daarop turkse vlag en cdenv/n-va. tot zover hun integratie. |
![]() |
![]() |