![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() ik moest vandaag toevallig in brussel zijn... zie ik daar toch op officiele aanplakborden 3 affiches van LDD kandidaten
met namen als redouan, yussef, mohammed...( namen zijn fictief maar het warenb dus 3 affiches met noord-afrikaanse namen). het moge duidelijk zijn DD gaat vreemd....letterlijk en figuurlijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() Is dat niet kortzichtig om alleen om de naam af te gaaan?
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij zal het dan ook wel een probleem vinden dat de USA een zwarte president heeft.
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() als ik zie wat de turken bij spa en cdenv en de andere vreemdelingen ...hoe dat zij eigenlijk parralel campagne voeren voor hun eigen volk...
niks thema's of inhoud gewoon in het turks hun eigen bevolkingsgroep aanspreken... Daar staan die politiek correcten dan met hun integratiefabeltjes. Dat al die turkse en spa tsjeven in hun eigen taal campagne voeren bewijst het multiculturele falliet. Het is geen melting pot .. De vreemdelingen moeten vandaag fungeren als kiesvee van establishments en establishmentsvriendelijke partijen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |