![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() Het betreft Billyboy Gates' pareltje WORD deze keer:
ik wil graag terugvinden hoe je ook niet-zichtbare tekens (ik bedoel, spatie, enter, etc) kunt zien op je pc scherm.... geen flauw idee hoe het noemt, maar ik vind het niet meteen terug gelet dat ik alweer ah werk ben, en ik die functie toch enigszins handig vind, apprecieer ik snelle reacties. Mvg, Maximilaan
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ik herinner me dat Wordperfect ooit zoiets had , ja, maar of dat nog bestaat? :-S
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() ik kan u zeggen dat het bestaat. maar het staat jammer genoeg niet standaard ingesteld op mijn nieuwe laptop...
![]()
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er zijn meerdere manieren, maar één ervan is rechts klikken boven op je werkbalk boven (dus niet in je tekst rechts klikken, maar in de werkbalken op een lege tekst).
In het contextmenu zie je dan volledig beneden de optie "aanpassen", dat klik je aan. Dan krijg je onderstaand menu, dan ga je in dat menu naar beeld, dan naar alles weergeven (in de kolom ernaast), en dat icoontje sleep je boven in je lijst met icoontjes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Staatssecretaris
|
![]() yup, gevonden.
thnx
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Koopt es een boek om met de PC te leren werken hé ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Staatssecretaris
|
![]() geen tijd; geen interesse; een IT afdeling; een secretaresse; ik kan met een PC werken --> nog redenen nodig om tot het besluit te komen dat je suggestie gewoonweg ridicuul is?
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Staatssecretaris
|
![]() ik heb er nog geen elvendertig gesteld, prutske. en nu braaf uw chocomelk opdrinken en gaan slapen. cheezthnxbye
![]() |
#10 |
|
![]() Ik krijg het idee dat Maximus Aurelius irl werkloos is.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
ja, want werklozen zitten op zondagavond idd in word te typen ![]()
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() O noes, nou kan ik zelfs voor Aurelius mijn verborgen tekst niet meer verborgen houden!
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Openoffice.org 3.2
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mag ik ook een pc vraagje lanceren?
Valt er bij iemand onder jullie, die eveneens telenet als provider hebben, de verbinding regelmatig uit? Volgens die kwispels zou het aan mijn pc liggen maar het valt bij twee voor, telkens op hetzelfde ogenblik en altijd werkt het een tijdje later (soms een uur) vanzelf weer, zonder ook maar iets aan de pc te veranderen. Volgens mij zou het dus eerder bij de servers van telenet kunnen liggen. Iemand dezelfde ervaring? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hangt uw pc direct op hun kaske, of hebt ge er zelf nog een kaske (router, firewall, WiFi router) tussen gestoken ? Het zou anders ook aan dat kaske kunnen liggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 't is inderdaad draadloos bij 1 pc de andere via de router maar direct aangesloten, maar de verbinding is er altijd en zoals ik al schreef, zonder ook maar iets te doen werkt het enige tijd later weer wel....andaag even de firewall uitgeschakeld tijdens zo'n ondrbreking maar ook dat leverde niets op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus als uw pc op WiFi niet werkt, en die andere die op hun router hangt wel, dan ligt het aan uw router, ... (misschien is die zijn WAN instelling niet juist ) Als het op hun kaske zit, dan kan dat te maken hebben met de trafiek in uw zone, (hebben uw buren dezelfde problemen... ) of een probleem aan de WAN zijde van uw router, (uw buren zullen dan geen problemen hebben. ) of uw router die aan zijn LAN zijde problemen heeft. Als je zeker bent dat het aan hun router ligt, kan je best Telenet nog eens bellen , en dan moeten ze maar komen kijken of u bvb de instructie geven van hun doos eens te herstarten. Routers houden bvb routingtabellen bij en andere informatie en daar draait ook een OS op, nu is dat niet zoals een PC vatbaar om continu vast te lopen, maar het kan natuurlijk wel gebeuren. En dan moet er eens herstart worden. Nu moet ik wel zeggen dat degelijke routers, dat bijna nooit voorhebben en ook heel zelfden kapot gaan als er iets mis gaat zijn dat meestal menselijke configuratiefouten. Recentelijk stroomstoringen gehad, of blikseminslagen ... ? Loopt er naast uw lankabel veel electriciteitskabels, (zware verbruikers, drijfkracht... ) die cabelage zou in theorie strikt gescheiden moeten zijn. uw kabelkes zitten overal goed in ? (desnoods maar eens uittrekken, ies goe blazen en terug instekken) alles eens herstarten in volgorde, ... Eerst Telenet router, 5 minuten later de uw, dan nog 5 minuten later uw pc... ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, ...
die omvormers die kunnen wel magnetische velden opwekken die eventueel de electronica in uw router van slag kunnen brengen. Het is niet zeker, maar het is zeker wel mogelijk... Wij gaan nooit netwerkkabels in kabelgoten stoppen waar ook power in loopt, toch zeker niet in machinezalen. Als het niet anders kan, tsja dan moet het wel, maar normaal gezien houden we dat strikt gescheiden. Als uw buren het ook hebben, er kan een zware downloader in uw buurt zitten bvb die het netwerk zo zwaar belast dat jij of je buren daar last van hebben. Dat heeft met de topologie van het netwerk te maken, nu normaal gezien controleren ze dat streng en wordt dat allemaal goed berekend maar als je op een netwerk zit dat zwaar belast wordt, dan kan dat theoretisch gezien problemen geven. Nu dat wordt serieus gecontroleerd he, dus het zou me verbazen en uw buren zouden dan ook allemaal met dezelfde klacht aankomen. |
![]() |
![]() |