Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2009) > Tim Tubbax (Vrijheid) (26 mei t.e.m. 1 juni)
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Tim Tubbax (Vrijheid) (26 mei t.e.m. 1 juni) Voormalig politie-agent, speelde een aantal rollen in film en serie, kickboxer en basketbalseler, had vroeger een discotheek en later een herberg. Kondigde de oprichting van een partij 'Luister' aan, maar uiteindelijk werd het 'Vrijheid'. Hij is lijsttrekker voor het Vlaams Parlement in de provincie Antwerpen. Vrijheid heeft ook een lijst voor Vlaams Brabant.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 mei 2009, 23:48   #1
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard afschaffen van wetten

Welke wetten zou u het liefst afgeschaft zien?
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2009, 03:58   #2
Tim Tubbax

Tim Tubbax's schermafbeelding

Standaard

Als belangrijkste die wetten die ons land verdelen in talloze politeke landschappen en daardoor enorm veel onduidelijkheid creeëren, apolitiek verooorzaken en onze overheid in schuld zetten om dit alles te bekostigen. Hierdoor wordt een economisch deficiet gecreëerd dat resulteert in te hoge belastingsdruk.

In tweede orde de nutteloze administratieve wetten die beloofde vermindering van kafka toestanden nog steeds in de weg staan.

In laatste orde de wetten die wij zogezegd dienen na te leven, maar waar niemand het bestaan kent, totdat ze kunnen dienen als achterpoortje om gepriviligeerden te vrijwaren
Tim Tubbax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2009, 22:26   #3
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tim Tubbax Bekijk bericht
Als belangrijkste die wetten die ons land verdelen in talloze politeke landschappen en daardoor enorm veel onduidelijkheid creeëren, apolitiek verooorzaken en onze overheid in schuld zetten om dit alles te bekostigen. Hierdoor wordt een economisch deficiet gecreëerd dat resulteert in te hoge belastingsdruk.

In tweede orde de nutteloze administratieve wetten die beloofde vermindering van kafka toestanden nog steeds in de weg staan.

In laatste orde de wetten die wij zogezegd dienen na te leven, maar waar niemand het bestaan kent, totdat ze kunnen dienen als achterpoortje om gepriviligeerden te vrijwaren
Beste,

Hoe wenst u concreet te werk gaan bij het simplifieren van de wetssystemen?
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2009, 22:36   #4
Tim Tubbax

Standaard

Ik weet dat dit simplistisch kan overkomen, want een kant en klare directe oplossing bestaat er niet voor.
Mijn overtuiging is om te trachten, via een stem die ik zou kunnen laten klinken via politieke weg, de doorsnee man /vrouw te mobiliseren voor deze problematiek. Ik ondervind tijdens mijn dagelijkse gesprekken dat zowat iedereen het daarmee eens is.
Wel, die verandering kan er komen onder druk van dat volk, dat ik zou kunnen verenigen via vrijheid.
Ik heb ondervonden dat wanneer de publieke opinie een gelijk standpunt inneemt, politieke reactie nooit lang uitblijft. En dat is uiteindelijk de betrachting.
Daarom trachten wij onze stem te laten horen en hopen dat een deel van de kiezers dit kan overtuigen.
Oud 3 juni 2009, 22:40   #5
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tim Tubbax Bekijk bericht
Ik weet dat dit simplistisch kan overkomen, want een kant en klare directe oplossing bestaat er niet voor.
Mijn overtuiging is om te trachten, via een stem die ik zou kunnen laten klinken via politieke weg, de doorsnee man /vrouw te mobiliseren voor deze problematiek. Ik ondervind tijdens mijn dagelijkse gesprekken dat zowat iedereen het daarmee eens is.
Wel, die verandering kan er komen onder druk van dat volk, dat ik zou kunnen verenigen via vrijheid.
Ik heb ondervonden dat wanneer de publieke opinie een gelijk standpunt inneemt, politieke reactie nooit lang uitblijft. En dat is uiteindelijk de betrachting.
Daarom trachten wij onze stem te laten horen en hopen dat een deel van de kiezers dit kan overtuigen.
Hoe wenst u het volk te mobiliseren?

Eens het zo ver is, hebt u dan een concrete strategie, of gaat u zien aan de hand van de middelen hoe u gaat handelen?
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2009, 22:49   #6
Tim Tubbax

Standaard

De mobilisatie zou een beweging van VRIJHEID kunnen zijn, die mensen verenigt met dezelfde wens voor verandering.
Strategie zal altijd afhangen van de reactie van de mensen, je moet daar toch een beetje flexibel in kunnen zijn.
Deze moet besproken worden met een vertegenwoordiging van de beweging samen met die van VRIJHEID om het beste resultaat te bekomen.

Laatst gewijzigd door Tim Tubbax : 3 juni 2009 om 22:50.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be