![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() http://webhost.ua.ac.be/storme/gelij...alitarisme.pdf
Dat jet het politiek niet met hem eens bent is mogelijk, maar het is onzinnig zijn kennis van de rechten in twijfel te trekken. Lees en beef... |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Speciale wetten en grondwetwijzigingen op maat vh VB en gewild door Franstaligen.
Agendering vh proces op zelfde dag als het Dutroux proces door Onckelinckx. Ultrasnelle afhandeling van de zittingen met 'goed gekozen' FRANSKILJONSE rechters. CGKR direct ressorterend onder VERHOFSTADT. Scheiding der machten? Een lachtertje! |
![]() |
![]() |
#3 |
Partijlid
|
![]() Geachte heer Storme,
Bij deze wensen wij U te bedanken voor uw zeer moedige uitspraken, die erop wijzen dat dit land, langzaam maar zeker een dictatoriaal regime tegemoet gaat. We zullen dan ook uw oproep op 12 juni steunen. Met vriendelijke groeten, XXXXXXXX en familie Dank voor uw steun intussen M.E.S |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#5 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Wat vind jij van de uitspraken van Matthias Storme?
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() Dit is een moedig standpunt van professor Storme. Aangezien de kliek Verhofstadt-De Gucht via de gebruikelijke loge-intriges OP DE MEEST LAFFE, ACHTERBAKSE MANIER een politieke afrekening heeft kunnen organiseren zal het echt nodig zijn om "the powers that be" een flinke afstraffing te geven.
Ook al ben je het niet eens met het vlaams blok, het is nu TIJD om te reageren of anders worden we wakker in een "1984" waar Verhofstadt en consoorten gaan bepalen wat we mogen denken en wat niet ... Een eindquote voor al die lucide laffe linkse jongens hier (wat een alliteratie) : If we don't believe in freedom of expression for people we despise, we don't believe in it at all. Noam Chomsky on Freedom of Speech |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Het Vlaams Blok heeft daarin geenszins de N-VA lessen te geven: We hebben gezien wat er gebeurde met de "vrije meningsuiting" toen Van Cleemput zijn mond wat teveel opendeed. Over de grond van de zaak: Ik zie niet in waarom een stem op het Vlaams Blok nu nuttiger is dan een week geleden. Het Vlaams Blok zegt zelf dat ze dezelfde partij gebleven zijn, dus waarom zou ik er nu wel voor kiezen? Ik ben overtuigd Vlaams-nationalist, maar ik geloof niet in die Blok-these dat België moet worden "opgeblazen" en elke staatshervorming a priori afgewezen. Vlaanderen moet volwassen worden en d�*�*r ligt een grote taak voor het Vlaams-nationalisme. |
||
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb vooral een probleem met het volgende:
Citaat:
Citaat:
Hoe moet ik dat nu beschouwen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |