Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 mei 2009, 08:38   #1
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard een MR-er met een idee

http://www.tijd.be/nieuws/binnenland...190417-438.art

het is niet allemaal kommer en kwel...er zijn politici die echt wel goede ideen hebben die vooral SNEL zouden kunnen toegepast worden en maatschappelijk NUTTIG zouden kunnen zijn.....
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2009, 12:35   #2
FDM
Banneling

Standaard

of om dichter bij het werk te gaan wonen, aldus Le Soir. ::zijn volgens mij de meest wijze woorden uit dat artikel

breek je kop niet over transport , hef het transport op door de werkplaats dichter bij de mensen te brengen ( door hoofdbesturen op te delen in 1 of 2 gebouwen in de regio waar veel werknemers wonen)
FDM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2009, 12:43   #3
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

ik heb die leuze nog al vaker gehoord... "De mensen moeten dichter gaan wonen bij hun werk".

Mijn standaard reactie:

"neen, echt? Meen je dat nu? Dat ik daar niet eerder aan had gedacht... "

Misschien moeten die personen ook eens kijken naar de prijs van de woningen in die streken dichter bij het werk... Brussel en Vlaams Brabant zijn de duurste plaatsen van heel Belgie, en het zijn meestal de beginnende sukkelaars die enkel werk gaan vinden in Brussel.

Tenzij ze natuurlijk bedoelen om te gaan wonen in de marollen of in schaarbeek... nu zou ik daar zelf wel kunnen inblenden met de omgeving.. maar ik sta toch liever in de file dan . Voor blanke dikbuikjes (en dikbuikjes-innen) is dat al helemaal geen optie... die worden verkracht of in elkaar gerammed nog op de eerste dag dat ze naar hun werk gaan

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be