![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie na het bekijken van dit filmpje nog het gevaar van de moslim invasie blijft ontkennen lijkt me toch niet goed meer bij zijn hoofd.
De cijfers die men geeft in het filmpje zijn indrukwekkend en tegelijk onrustwekkend. ![]() http://www.youtube.com/watch?v=6-3X5hIFXYU |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het niet meer af te stoppen is, waarom er de hele tijd over bezig zijn?
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 5 mei 2009 om 22:52. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus ik blijf de mensen op het naderend gevaar wijzen. Maar eerlijk gezegd Kallikles, verontrusten die cijfers jou ook niet? Laatst gewijzigd door daiwa : 5 mei 2009 om 23:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat geloof je nu toch zelf niet.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 5 mei 2009 om 23:09. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel van de 10.000.000 Belgen zijn ingeweken allochtonen die men als Belg telt? Die cijfers zou ik echt wel eens willen weten. Maar ik vermoed dat men er nog zou van verschieten hoeveel er daar tussen zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar vergelijk gewoon maar eens het aantal kinderen tussen een autochtoon en een allochtoon huisgezin zoals men in dat filmpje doet. Trouwens we hebben dat filmpje niet nodig om te zien dat het aantal kinderen veel hoger ligt bij een allochtoon huisgezin dan bij een autochtoon huisgezin, dat zijn feiten die we zelf kunnen vaststellen. Is trouwens normaal ook als we weten dat moslims officeel meerdere vrouwen mogen hebben. Ik heb hier wel cijfers gevonden hoeveel moslims er in de cel zaten in 2007. En zoals je ziet is dat veel meer dan 25% van de totale gevangenispopulatie. Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 5 mei 2009 om 23:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() 1,8% van de bevolking, of zo'n 180.000 mensen in ons land profileert zich als moslim. Schattingen die uitkomen op 350 �* 380.000 moslims in ons land hanteren wellicht een ruimere definitie. (bron) Ik had die link hier al eens gepost, en ze lijkt me hoe dan ook betrouwbaarder dan extrapolaties op basis van gevangenisgegevens...
Verder zijn uw insinuaties mbt polygamie te zot om los te lopen. Tegenover een man met meerdere vrouwen staan immers ook mannen zonder vrouw.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 6 mei 2009 om 00:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zijn geen insinuaties maar feiten!!! Er zijn hier op het forum trouwens al discusies geweest of de Belgische staat al dan niet kindergeld moet betalen voor de kinderen van de tweede of derde vrouw. Laatst gewijzigd door daiwa : 6 mei 2009 om 00:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Uw insinuatie legde een verband tussen polygamie en het hebben van meer kinderen....
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() zoals ik eerder al zei
Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de moslimcultuur is het juist andersom, hoe meer kinderen hoe beter. En juist daar gaat het filmpje over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat er mensen zijn die zulke prietpraat geloofwaardig vinden... Om je krom te lachen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij gelooft natuurlijk liever een woestijnromanneke van een moordzuchtige pedofiel uit de jaren stillekes. Dat er in dat verdervelijk boekje staat wat er met mensen met uw geaardheid moet gebeuren pak je er maar bij dan. Laatst gewijzigd door daiwa : 6 mei 2009 om 01:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar staat niks in over wat er met mensen met mijn geaardheid moet gebeuren. Dat staat in een boekje dat door een Nederlandse imam werd gepubliceerd en er werd tot op vandaag nog niet één enkele keer gevolg aan gegeven. Zoals gewoonlijk sla je alles zo maar een beetje door elkaar, tot je de vieze, stinkende brij krijgt die bij je gedachtegoed aanleunt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De koran dreigt homoseksuelen met een regen van stenen. De sharia schrijft de doodstraf voor, maar moslimjuristen zijn het er niet over eens hoe deze het beste voltrokken kan worden. De "schuldigen" stenigen of hen van een hoog gebouw werpen. Sodomie wordt scherp veroordeeld, zowel met mannen als met vrouwen. Wij zullen het niet meer meemaken maar mensen die na ons komen met uw geaardheid ( is geen afkeuring ) zouden zich toch best zorgen maken als de moslims het hier voor het zeggen krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() En waarom dan zijn er geen Castro-districts, homo-bars, Gay Olympics in de moslimlanden? Omdat ze zo open staan? Ik begrijp u eigenlijk niet. Hoe islamitischer Europa wordt, hoe groter de anti-homo groep wordt. Net nu vele katholieke Belgen zich verzoend hebben met het bestaan van homoseksualiteit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |