![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Karim Van Overmeire (Vlaams Belang) (1 t.e.m. 6 juni) Licentiaat in de rechten, gestart bij het NJSV, geboren te Gent, later actief in Geraardsbergen en Aalst. Volksvertegenwoordiger sinds 1992, auteur van enkele boeken. Lijsttrekker voor het Vlaams Belang te Oost-Vlaanderen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geachte heer Van Overmeire,
Corrigeer mij als ik mij vergis, maar ik heb de indruk dat men u veel meer hoort over het thema van de Vlaamse onafhankelijkheid dan over thema's als Islam & migratie. Uiteraard bent u solidair met het standpunt van uw partij inzake Islam & migratie, maar vindt u niet dat de klemtoon de laatste tijd te veel ligt op Islam i.p.v. een totaalvisie inzake migratie en dat deze twee thema's teveel overheersen t.o.v. het Vlaamse aspect? Uiteraard veronderstelt een nationalistische politiek een zekere nationale cohesie, maar een volk kan zich toch niet definiëren louter in oppositie met de islam? Met vriendelijke groet, Kallikles
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doen Vlamingen dit dan, zichzelf louter profileren als volk in oppositie met islam?
Of is het juist andersom, profileert een gedeelte van moslims zich in oppositie met Vlamingen en gaat daar de zaak verkeerd? Benieuwd wat meneer van Overmeire hier op te zeggen heeft, boeiende vraag hoor Kallikles..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|