![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Derk-Jan Eppink (LDD) (1 t.e.m. 6 juni) Voormalig assistent van enkele politici (waaronder Frits Bolkestein), eerst journalist bij NRC Handelsblad en nadien voor De Standaard en Knack. Sluit zich begin 2009 aan bij LDD en wordt prompt opgevoerd als lijsttrekker voor Europa. Nadien wordt de lijst nog aangepast in een constructie waarbij J-M Dedecker de lijsttrekker wordt en Eppink de 2de plaats krijgt en 1ste opvolger wordt. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() ik stelde de vraag al eerder in de sessie van uw partijgenoot Peter Reekmans, maar vond het antwoord dat ik daar kreeg onbevredigend, dus schotel ik dezelfde vraag aan u voor :
Citaat:
Laatst gewijzigd door Jedd : 30 mei 2009 om 11:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Schiettekat heeft ondertussen ldd ook al vaarwel gezegd. Ik heb wel een stukje van Derk-Jan zelf waar hij het opneemt tegen de milieu-hysterie hier nog op mijn pc. Was er wel van gecharmeerd.
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Sinds wanneer is Schiettekat weg ?
heb nog met hem gemaild ergens in het voorjaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() en even gegoogled en inderdaad, Eppink heeft zich al over het onderwerp uitgesproken.
http://dierenbevrijding.blogspot.com...dering-en.html die blogpost legt m.i. al duidelijk de vinger op de wonde ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
www.vlaamsbelang.org Laatst gewijzigd door dominatrix : 30 mei 2009 om 19:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() gevonden
Citaat:
Misschien ook iets leuks voor mijnheer Eppink om op te reageren, want uiteindelijk is hij één van die BV's (jaja, 't is goed) die de hardwerkende oorspronkelijke partijleden uit het moedernest heeft gedrukt als een onbeschroomde koekoek. Is de LDD een partij waar een snoetje en een derderangs BV-schap met verhoopte bijhorende stemmensuccesjes belangrijker zijn dan ideologie ? |
|
![]() |
![]() |