![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() N-VA (28,72%)
Vlaams Belang (19,61%) !!!!!!!!!! (wat zal jean marie al spijt hebben dat hij niet met VB maar wèl met VLD wou regeren... ai ai zjeanmarieke toch.--------> 48,33% + LDD = 55,16 CD&V (13,83%) Open Vld (12,04%) sp.a (10,41%) Lijst Dedecker (6,83%) Groen! (3,09%) PVDA+ (2,12%) SLP (1,38%) Andere (1,87%) jawadde! ik zou het verdorie willen zien!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 3 juni 2009 om 16:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Ik gok dat die peiling alleen voor de SLP een beetje in de juiste richting zit
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U HOOPT bedoel je?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik denk dat het VB en de NV-A beiden een 25-26 % gaan halen.
dan wordt het héél leuk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Neen, niet echt. Het zal weinig uitmaken of het VB 15 dan wel 19% behaalt, en de SLP 1,5% dan wel 0,5%. Het huidige rechtse beleid zal verdergezet worden, met hier en daar wat bijsturingen.
Eerlijk gezegd, voor de lichte politieke junk die ik ben zou het me ergens zelfs interessant lijken mocht dit bewaarheid worden. Maar ik zou er niet op rekenen.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() 20,10 % Vlaams Belang
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja jongen, dát gaat de verkiezingsuitslag zijn
![]() Volgens de laatste peiling afgenomen bij mijn lokale Groen!-groep gaan we een volstrekte meerderheid halen! Laatst gewijzigd door toccata : 3 juni 2009 om 17:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() 20,99% procent Vlaams Belang. hehe.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() de VB'ers hebben de weg naar de poll gevonden.
dat aantal zal nu wel snel stijgen ![]() dan krijgen we een exacter beeld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Zal wel niet uitkomen maar ik zou me wel een kriek lachen als ik het gezicht van Mangain, Reynders etc zou zien moest NVA+VB samen +- 40% halen.
Laatst gewijzigd door Gwyndion : 3 juni 2009 om 17:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Gezien de ronduit slechte strategie die beide hanteren rond Brussel zou het me niet verbazen mocht Maingains gezicht in dat geval een zeer brede glimlach vertonen.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 3 juni 2009 om 17:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
kan goe zijn, maar HBVL is geen forum. En nee, polls zijn niet de exacte waarheid. maar dat zijn die van Le Soir en zeker die van De Standaard of de Pravda ook niet hé? gniffel gniffel: N-VA (27,51%) Vlaams Belang (22,91%) subtotaal ----> 50,42 % !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lijst Dedecker (6,41%) kan nie hé! ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() 23,05 en 27,55
![]() het VB begint goed in te halen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister
|
![]() niemand gelooft toch zoiets?
ok, het kan dan wel voordelig uitkomen voor de mensen van die politieke partijen (ik stem ook n-va), maar je moet wel effe met de voeten op de grond blijven he ![]() wacht gewoon af tot de verkiezingen zelf... polls zijn ongeloofwaardig, hoe je het nu draait of keert...
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |