![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() Alexandra Colen heeft steeds beweert dat de oorzaak van de homoseksualiteit ligt aan het feit dat oude mannen met al hun geld jonge vrouwen verleiden en voor zich winnen. Daardoor zouden er te weinig vrouwen overschieten voor de jonge mannen en zien ze geen andere uitweg om over te gaan tot homoseks.
Ik heb dit lang geloofd. Het is trouwens door haar dat ik het thema homoseksualiteit heb leren kennen, 16 jaar geleden. Na lang denken ben ik tot een heel andere conclusie gekomen!!!!! Enkele dagen geleden, op de hutsepotsouper, waren we met enkele vriendinnen van in het dorp aan het praten. We spraken over hoe erg het wel niet was wat Jasmine gedaan had. Dat ze dat nooit had mogen doen, en dat het vreselijk moet zijn voor de ouders. En toen spraken we erover dat vroeger over al die homogezever niet gesproken werd, simpelweg omdat dit niet bestond. De wereld was toen nog minder rot en de mensen hadden toen meer fatsoen en waren meer godsvrezend. En we begonnen ons af te vragen hoe dat toch komt, dat al die jonge mensen van tegenwoordig zich zo laag laten vallen om tot homoseks over te gaan. En soms zelfs jongens die ons fatsoenlijk overkwamen, voordat we wisten dat die homo of lesbische was. Want in de straat is iemand homo geworden, een mooie lieve jongen die goed leert!!! Ik viel haast achterover toen ik het hoorde!!! En ik heb zo'n meelij met zijn mama, een goede vrouw, zijn oma ook. Doodbrave mensen, die altijd veel en hard gewerkt hebben!! Die mensen hebben echt niets verkeerd gedaan!! We waren ons aan het afvragen hoe dat toch kwam, dat er zoveel homo's gekomen waren. En Bethje kwam dan met hetgene Alexandra Coolen vroeger gezegd heeft. Maar eigenlijk klopt dit niet. Ze zag iets over het hoofd! Als mannen het met mannen beginnen te doen omdat er weinig vrouwen op de markt zijn, waarom zijn er dan vrouwen die op vrouwen vallen????? Neem nu Jasmine, zo'n mooi meisje!! Hoe komt het dat zij zo'n verkeerde weg is opgegaan op vlak van de liefde?? Ze kon alle mannen krijgen die ze maar wou! Nella zei dat leizen leize worden omdat het lelijke troula's zijn die niet aan een vent geraken. (Ik dacht in mezelf: jij bent ook een lelijke troula en je bent ook aan je bing geraakt.) Maar Jasmine is toch een heel mooi meisje, evenzeer voor Marianne. En dokter An van Thuis, ook een mooie vrouw die iedereen kan krijgen. Neen, hier is iets anders aan de gang. En het was Hetty die zei dat Coolen haar bewering niet klopte, en ik dacht toen dat ze wel gelijk kon hebben. Ik ben thuis beginnen denken en ik weet nu wat de oorzaak van homoseksualisteit is. Ik versta het niet dat niemand daar ooit is op gekomen, en ik denk dat dat komt omdat de mensen het veel te ver willen zoeken. Francette zegt dat er zelfs een proffessor in Amerika onderzoek in doet, maar hij vindt het niet. Die mensen zoeken het veel te ver want het is simpel! De oorzaak van homoseksualiteit is de man, alweer de man!!!! De man is de oorzaak van zoveel kwaad in de wereld, is de oorzaak van de rotste zaken in de wereld, en ook hier is hij de oorzaak van!!! Gezinsmoorden, moord op partner, oorlogen, mishandelingen, pedofilie. Het zijn allemaal mannen die zich daaraan schuldig maken, en de vrouw is vooral het slachtoffer! Waarom doen vrouwen het met vrouwen?? Omdat zij lelijk bedrogen zijn geweest door hun man!! Hun man heeft hen bedrogen, en dat heeft hen zo gekwetst. Dat heeft hun hart gebroken, en daardoor zijn ze verliefd beginnen worden op vrouwen, om zichzelf te beschermen. Dus moet met stellen dat lesbische vrouwen de slachtoffers zijn. En de homo's dan? Hoe worden die homo? Die zijn de ergste soort!!!!! Die worden niet homo uit noodzaak door slechte situatie's zoals de lesbo's, maar die worden homo omdat ze dan veel seks kunnen hebben!!! Lucette zegt dat ze eens gehoord heeft op TV dat een homo 3 keer aan seks doet op een dag!!! Zoveel kan een vrouw niet aan, en iedere man weet dat, dat hij daarmee niet moet beginnen. Daarom gaat hij over tot seks op mannen, want mannen willen het elk moment van de dag doen. Dus de homo's worden homo uit pure egoïsme!!! Om ongebreideld seks te kunnen hebben. Daarvoor hebben ze het over zich aan 2 hoofdzonden schuldig te maken. De onkuisheid-wellust en gulzigheid. Vroeger zouden die mannen dat niet gedaan hebben, uit godsvrezendheid, en uit goede fatsoen. Maar de jeugd van tegenwoordig heeft het goede fatsoen verleerd. Ze is rot geworden. En er moet hier niemand komen zeveren naast de kwestie!!!! Indien je geen zinnig antwoord kunt zeggen, blijf buiten!!!!!!
![]() |
#2 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrouwen hebben voor de een of de andere reden liever een ietwat vriendelijkere/vrouwelijkere man die helpt in het huishouden dan een boertige, dikke, stinkende hetero met geen manieren en geen aandacht voor hun uiterlijk en die de huishoudelijke taken maar aan zijn wijf over laat. Ik kan me er soms zo in ergeren als ik een lelijke jongen op de bus of tram zie: Doe er iets aans aub ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Heb eigenlijk nooit aan seks met een vrouwmens gedacht, maar ik kan me wel inbeelden dat het redelijk saai en slaapverwekkend is. Citaat:
![]() Het kan wel eens gebeuren in een geile bui. ![]() Maar hoeveel hetero's zijn er ook niet die zich 3 of meer keer per dag rukken. Heel normaal dus. Citaat:
Kan me niet inbeelden dat ik 'straffe gods' krijg en morgen neergebliksemd wordt. ![]() Citaat:
![]() In tegenstelling tot de jeugd van vroeger en mensen zoals u heeft de jeugd respect gekregen voor mensen die niet zijn zoals ze horen te zijn. En ook omdat godsdienst de grootste bullshit is die ooit op de wereld bestaan heeft en niemand tot na de dood wil wachten om van het leven te genieten. (Homo of hetero, Thailand-bezoeker of Blankenbergenaar, ...) Laatst gewijzigd door bgf324 : 8 juli 2009 om 23:29. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." Als bewijs van "the latter" kan ons Graziëlla dienen...
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dus vroeger waren er geen homo's????
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tot zover vakken als maatschappelijke vorming, biologie, seksuele opvoeding, en zelfs 'godsdienst of zedenleer' enz. in ons onderwijs.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die goede oude tijd in de middeleeuwen.
Toen er nog enkel hetero's waren en geeneen meiske kon buitenkomen zonder verkracht te worden om 9 maand later te bevallen van een bezeten baby. Als die baby dan niet uitgedreven wordt verkrijgt men op latere leeftijd zoiets als Graziëlla. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Aan de topic-starter Graziella:
Uw opmerking is beneden alle peil, discriminerend, haatdragend en u zet aan tot het niet-aanvaarden van homo's en haat tegen homo's. Ik heb intussen uw tekst verzonden naar het Centrum voor Gelijke kansen die maatregelen zullen nemen tegen uw "hate-crime" op het internet! U moet weten dat u hiermee een strafbaar feit heeft gepleegt, wat helemaal geen vrijheid van meningsuiting meer is! PS laat uzelf eens behandelen en laat eens controlen waarom uw afkeer tegen homo's zo erg groot is? Ik hoop voor jou dat je kinderen hetero zijn, anders zijn het arme schapen! Uw afkeer van homo's kan ook psychologisch zijn: u bent zelf homo maar u wil het niet toegeven. -Einde topic- |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Serieus nu, Gert-Jan, laat die mensen hun gebral posten, maak er geen martelaars van, ze zijn dat zooo graag. Speel hun spelletje niet mee. Laatst gewijzigd door Another Jack : 9 juli 2009 om 12:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() Ik ruik een trol.
Indien Graziella geen trol is, kan ik enkel maar vermoeden dat ze, gezien haar geraas tegen de andersgeaarde medemens, mogelijk zelf wel eens nieuwsgierig is naar de vele persoonlijkheden en eigenschappen van de mens (wie weet had ze in haar jonge jaren ook wel eens graag van het tapijt gesnoept ![]()
![]() |
#11 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Sla er het laatste CGKR rapport maar eens op na; homofobie wordt hier snel op één enkele pagina afgehaspeld terwijl ettelijke pagina's aan islamofobie worden gewijd terwijl er nochtans nog altijd meer holebi's zijn en deze groep vaker te maken krijgt met fysiek geweld en intimidatie. Kwatongen beweren dat dit te maken heeft met het feit dat er veel moslims tewerkgesteld zijn bij het CGKR en deze personen zelf problemen hebben met holebi's (ik persoonlijk zou zoveel hypocrisie uiteraard nooit durven opwerpen). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Groetjes aan de buren.
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan pseudo-logische redeneringen zoals jij die poneert hebben we niks. Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 9 juli 2009 om 15:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() olgens mij is Graziëlla een trol. En indien ze dat niet is, dan is zij rot, door en door rot!!!!!!
![]() ![]()
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik hou van alle mensen, en ik respecteer alle mensen als mens, maar daarvoor respecteer ik niet hun daden. Ik sta kritisch tegen de daden van een homoman. Maar ik sta kritisch tegenover zoveel zaken, je moest het eens weten!!!! Maar ik ga niet over alles een topic beginnen! Ik sta vooral kritisch tegenover zowel homomannen als heteromanen die hun geliefde bedriegen enkel maar voor de seks. Mensen zijn niet gemaakt om te kwetsen!!!!!
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |