![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hoe betrouwbaar deze cijfers zijn blijft een open vraag maar hallucinant zijn ze in elk geval. Het geeft echter wel even een ander beeld dan wat men de bevolking blijft voorspiegelen.
http://www.youtube.com/watch?v=6-3X5hIFXYU Indien correct ziet het er voor jullie kinderen niet zo goed uit de volgende paar decennia.....
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() EEN woord: Dekolonisatie.
De Europeanen zijn in Afrika allemaal buitengeschopt, dus moeten de Afrikanen niet komen zagen als subiet het omgekeerd gebeurt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Hoewel dat filmpje een aantal grove fouten in het cijfermateriaal bevat, valt niet te ontkennen dat het aantal moslims de afgelopen vier decennia is verveelvoudigd in de westerse wereld, zoals hieronder aangetoond voor Nederland:
Citaat:
Voor de goede orde: het merendeel van die niet-westerse allochtonen in Rotterdam (en elders in Nederland) bestaat dus uit moslims. Voorts: - Nederland heeft momenteel ruim 16,5 miljoen inwoners, waarvan er officïeel 1 809 310 van niet-westerse afkomst zijn (1e en 2e generatie - de 3e generatie wordt al niet eens meer meegerekend). Het aantal illegalen zit hier overigens dus ook al niet bij - Van die 1 809 310 niet-westerse allochtonen van de 1e en 2e generatie zijn er 341 528 Marokkanen, 378 330 Turken en 616 000 overige niet-westerse allochtonen (voor het merendeel moslims) - de aparte groepen van Surinamers en Antillianen zijn hier verder buiten beschouwing gelaten aangezien dat over het algemeen geen moslims zijn. - Dat alles betekent dus dat er in Nederland ruim 1.000.000 moslims zijn. - Kijk ook even naar de jaartallen voor de verschillende groepen niet-westerse allochtonen. Ook daar is zeer duidelijk te zien dat met name het aantal Marokkanen, Turken en overige niet-westerse allochtonen veel en veel harder stijgt dan het aantal Surinamers en Antillianen Bovenstaand cijfermateriaal afkomstig van: Centraal Bureau voor de Statistiek Deze cijfers zouden zelfs bij de grootste die-hard multicullers een alarmbelletje moeten doen rinkelen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Iemand moet eens met cijfers aankomen dat het grote deel van die moslims uit het buitenland zijn gemigreerd. Logisch dat het aantal moslims stijgt, als er al zoveel generaties van die bevolkingsgroepen hier leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() Verwijder dat filmpje eens. De fouten die erin staan, gaan de schaamte voorbij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe bent u of uw (groot)ouders hier gekomen? En ruim een halve eeuw geleden woonden er zowat geen moslims in Nederland: Citaat:
http://www.cbs.nl/nl-NL/menu/themas/...llochtonen.htm Wilt u meer? Dan kunt u hier naar hartelust allehande cijfer- en beeldmateriaal opvragen: http://www.cbs.nl/nl-NL/menu/home/default.htm |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hoe vorm ik een gevaar voor jou? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Het gaat niet om u als individu, maar om u als deel van een groter geheel, de umma.
Een totalitaire religieus-politieke doctrine als de islam, gecombineerd met middeleeuwse gebruiken van het platteland van derde wereldlanden enerzijds, en de westerse manier van leven, doen en denken anderzijds, zijn gewoon niet met elkaar compatibel. Daar komen vroeg of laat wrijvingen van -er zijn reeds voorbeelden te over van die wrijvingen- en dat wil ik, en met mij een steeds groter deel van de autochtone bevolking, dus niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Ik volg die religie. Hoe vorm ik een gevaar voor u? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als je eens in een stad loopt kan je zien dat er wel wat waarheid kan in schuilen. Volgens mijn bron bij het ministerie wonen er bv 17% allochtonen, waarvan het merendeel allachtonen, in mijn geboortedorp Aalst. Als je daar de reeds, op papier althans, genaturaliseerde "Belgen" bij zou tellen kom je al snel op 30% en dat, mijn beste, is een probleem voor de Vlaamse Aboriginal die zich er absoluut niet meer thuis voelt.
Vlaming, pas u aan de islam aan of verhuis !! Laatst gewijzigd door lantjes : 8 juni 2009 om 09:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ten tweede: wat verstaat u onder 'westerling'? Voor vele Zuid- en Oost-Europese landen is het Katholicisme weldegelijk van belang. Kijk maar naar landen als Spanje, Portugal, Italië, Griekenlnd, Polen enz... . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heeft het katholicisme ook maar iets te maken met het Westen of met Westerling zijn? De meeste Oost-Europese landen zijn overigens Russisch-, Grieks, of Servisch-orthodox. De Baltische staten hoofdzakelijk lutheraans. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Natuurlijk. Het Christendom, waaronder het katholicisme, heeft onze Westerse cultuur enorm beïnvloed. Dus ja, het heeft zeker iets te maken met het Westen en/of Westerling zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
trouwens, als je je baseert op pakweg de afgelopen 50j kan je echt wel dingen veronderstellen, zelfs dingen gaan voorspellen! is natuurlijk alleen maar mogelijk indien je bereid bent te leren uit de geschiedenis. een westerling is voor mij iemand die de westerse democratische waarden aanhangt; dat kunnen dus ook moslims zijn alhoewel ik vermoed dat het alleen de héél gematigde moslims zullen zijn die zo'n gedachtengoed kunnen respecteren. ik zie de diepkatholieken uit de landen die jij net opgenoemd hebt, niét vechten voor hun godsdienst en ik zie hen geen moslimlanden overspoelen om het katholicisme daar te installeren. d�*�*r ligt voor mij het grote verschil. de enige westerse katholieken die vechten voor hun godsdienst zijn de noord-ieren; het gros van de katholieken zal hun gedrag afkeuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
U hebt het over Brussel en Mechelen. De cijfers in dat propagandafilmpje spreken over heel België. Gelooft u nu werkelijk dat 50% van alle nieuw geboren kindjes in België 50% moslim is? ![]() Feit is dat de cijfers in dat propagandafilmpje exorbitant en fel overdreven zijn. Men wil de mensen (onterechte) angst aanjagen. "trouwens, als je je baseert op pakweg de afgelopen 50j kan je echt wel dingen veronderstellen, zelfs dingen gaan voorspellen! is natuurlijk alleen maar mogelijk indien je bereid bent te leren uit de geschiedenis." Iedereen kan veronderstellingen en zelfs voorspellingen maken. Doch zijn deze zelden correct. Ik hecht er dus geen belang aan. "ik zie de diepkatholieken uit de landen die jij net opgenoemd hebt, niét vechten voor hun godsdienst en ik zie hen geen moslimlanden overspoelen om het katholicisme daar te installeren. d�*�*r ligt voor mij het grote verschil. de enige westerse katholieken die vechten voor hun godsdienst zijn de noord-ieren; het gros van de katholieken zal hun gedrag afkeuren" Klopt, dat hebben ze enkele eeuwen geleden al eens gedaan. Dat is toen niet zo goed afgelopen. Het christendom heeft trouwens nooit iets anders gedaan dan zich verspreiden over de wereld, vaak met geweld. Kijk maar naar Latijns-Amerika, Afrika, Australië, Noord-Amerika e.d... . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja, en omdat het christendom in het verleden die fout gemaaktheeft, moet men in het heden maar accepteren dat de islam zulks nog steeds doet? Laatst gewijzigd door Sus Iratus : 17 juni 2009 om 12:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En Hitler voerde ook een verdedigingsoorlog tegen de Joden zeker? ![]() "Ja, en omdat het christendom in het verleden die fout gemaaktheeft, moet men in het heden maar accepteren dat de islam zulks nog steeds doet?" Neen, maar het zou hypocriet zijn om 'onszelf' als engeltjes voor te stellen, nietwaar? |
|
![]() |
![]() |