![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Geachte moderatie,
Ik werd zonet geband. Ik vind dat zeer onbegrijpelijk, kan me niet inbeelden waarom. Uw bericht (met vermoedelijk de reden voor de ban) werd door mijn pop-up-blocker geweerd. Kunt u het nog eens op dit profiel doorsturen a.u.b.? Daarna verwijder ik uiteraard deze dubbelnick. Bij voorbaat dank, Drosophila |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() door de band genomen zijn ze wel correct hoor
|
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kreeg elke keer een mailtje toen ik strafpunten kreeg. |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Over verbanningen gesproken. Kan iemand mij uitleggen waarom Dimensie verbannen is?
Ik kon zo snel geen geknipte quotes o.i.d. vinden die zulks zouden rechtvaardigen. |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() zozo,twee uitersten van elkaar die gescheiden worden
#8 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Akira : 11 juni 2009 om 11:22. |
||
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Vind ik ook.
En leg dat nu eens naast dit http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=52 ... Je zou van minder paranoïde worden... |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lijkt op een menselijke fout.
Best toch de inhoud van het gewraakte (en verwijderde) bericht van Dimensie uit jouw bericht verwijderen.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 10 juni 2009 om 20:06. |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is nu wel moeilijk om op voorhand te weten dat een gewraakte post - die er dus nog staat - zal verwijderd worden?
Hoe kan je dat als naïeve forummer ooit weten? En je kan de tekst toch niet quoten als het *knip*ding er staat? In plaats van een waarschuwing (waarschuwing voor wat? om in het vervolg niet meer te quoten?) kan men eventueel een melding sturen met: "zusenzo tekst was FOEI! en daarmee hebben we die verwijderd" of zoiets? Bovendien weet ik echt niet wat er zo wreed aan die tekst van Dimensie is dat men daarvoor een ban krijgt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#15 |
Super Moderator
|
![]() De berisping (en daaropvolgende ban) van drosophila berust op een vergissing van mij. Dit zal zo snel mogelijk worden rechtgezet.
Dimensie werd berispt voor een persoonlijke aanval waardoor hij/zij op meer dan 10 strafpunten kwam en bijgevolg tijdelijk werd gebannen. |
![]() |