![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Net-neutrality is een hot topic binnen de hedendaagse politiek. Obama sprak er recent over in zijn speech over cybersecurity.
Ipower is een community van Self-Development activists, wel engelstalig. Die zich bezig houden met het verbeteren van de samenleving van binnenuit. Ze beginnen bij het individu, met zelfontwikkeling. Daarnaast zijn ze enorm actief voor de verdediging van net neutrality. Zo hebben we samen een hele hoop mails naar MP's van het europese parlement gestuurd I.v.m. net-neutrality: Meer daarover lees je hier: http://ipower.ning.com/group/netneutrality Ze hebben vandaag hun nieuwe self-development reeks aangekondigd met dez e video: (Best wel indrukwekkend voor een non-profit organisatie) http://www.youtube.com/watch?v=WJ0cP1gP4Fk Ik kan jullie allemaal aanraden om ook op Ipower mee in discussie te treden over net neutrality, of andere politieke onderwerpen. Groeten uit brugge ! (hierbij is mijn eerste post op dit forum klaar! ![]() Michiel |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ring, ring ....(deurbel)
Doe de deur open "Goede mowgen meneew, weei bwengen de booudsjap .. heeft u het licht al gesien ? "
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
ik vrees dat dit niet te vergelijken is met jehova/ andere deurbel-jongens ![]() Een van de belangerijkste principes van die gasten is dat ze open-minded en kritisch zijn over alles. Dat sluit automatisch een cult/sekte systeem uit. Het gaat over u, ge moet et zelf doen, der is geen persoon die u zegt, "dit of dit is de waarheid". *gaat verder schapen slachten* |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat deels over het feit dat grote bedrijven voorrang vragen op het netwerk. Ze willen dat de netwerk protocollen worden aangepast zodat bv. betaalde streaming van HQ films voorrang krijgt op ander netwerkverkeer, e.d. http://search.theregister.co.uk/?q=net+neutrality
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 21 juni 2009 om 13:49. |
||
![]() |
![]() |