![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() De tentoonstelling, Choose one, is opgezet door de studenten postgraduaat “Tentoonstelling en beheer van actuele kunst” van de UGent.
Bij het bezoek aan de tentoonstelling zal de toeschouwer gevraagd worden zijn/haar favoriete kunstwerk te kiezen en een stem uit te brengen. Op het einde van elke dag verdwijnt er telkens één kunstwerk, meerbepaald die met het minste aantal stemmen. http://chooseone.ju-la.be/
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ik zie enkel kladwerk op die site staan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Het gaat hier natuurlijk om beginnende kunstenaars, de kans dat er "kladwerk" tussenzit is dan ook niet onbestaand.
U kan uiteraard ook zelf kunstenaar worden om ons te verblijden met uw toekomstige meesterwerken.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Galerie Kunstzicht, waar zich dit afspeelt, daar ben ik 9 jaar geleden eens langs geweest om mijn werk te tonen. Engdenkende mensen daar dat was mijn indruk. Toen ze zeiden, 'We zullen kontakt met u opnemen' antwoorde ik iets in de zin van 'Laat maar'. Zowiezo denk ik dat het maar een waarheidsongetrouwe beleefdheidsformule was, die belofte om kontakt op te nemen, daar niet van.
Dat was dat echt wel een teleurstellend dovemansgesprek, voor die paar keer per decenium dat ik eens mijn tijd steek aan 'marketing'. Mensen die vanuit hun 'kop' met kunst bezig zijn daar past mijn werk niet bij. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 14 juni 2009 om 17:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Hmm. Moet zeggen dat die dingen te intrinsiek incomplex zijn voor mij. Al waren er een paar leuke dingen tussen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik stemde op het werk van De Borle. Het was een moeilijke keuze tussen dat van hem en dat van Reinhard De Jonghe.
Als argument gaf ik aan dat het werk van De Borle inspanning vergt, zowel geestelijk als lichamelijk. Tevens blijft het werk bestaan. Dit is een kunstwerk, dit in groot contrast met dat van bv Coucke of Swinnen, die een stom voorwerp -zeg maar een voorwerp, rijp voor het groot huisvuil- in een ofwel desolate of wel clinische ruimte plaatsen. Wat is daar de bedoeling van? Wat moeten wij d�*�*r in zien? Ik heb het echt gehad met die flauwe pogingen de artist uit te hangen. Iedereen kan zoiets doen in een mum van tijd, zonder na te denken. Wat voor mij ook van heel groot belang is, is dat het de bedoeling is dat het kunstwerk blijft, voor eeuwig, zo mogelijk. Dit is dus niet het geval voor deze van bv Coucke en Swinnen. Na de tentoonstelling en het nemen van foto's verdwijnt het wrsch direct op het containerpark. Dit is gewoon geen kunstwerk. Wel dat van De Borle,De Jonghe, Geeraert, Claeys. Daar is over nagedacht, hard aan gewerkt, lang aan gewerkt, aan gepuurd,..... en het blijft bestaan......indien het niet in een brand terecht komt.
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ook, zou het aan de link liggen?
![]()
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Je moet ze allemaal bekijken eh.
![]()
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Awel ja, dar heb je tenminste iets aan ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Over dit is, ik citeer, "nagedacht, hard aan gewerkt, lang aan gewerkt, aan gepuurd" ...?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Toch iets harder en langer dan aan jouw gemiddelde inzending hier ?
Laatst gewijzigd door Knipp : 15 juni 2009 om 07:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik ken iemand die nauwelijks tot 16 naar school is geweest, en jaarlijks een paar expo's bouwt die dit nivo ver overtreffen. Moet dus hard lachen met dat 'postgraduaat'. Ware het niet dat ik daar taks voor betaal. Laatst gewijzigd door Knipp : 15 juni 2009 om 07:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Knipp gaat in sneltreinvaart liberaal platzak zal je bedoelen ![]() Ja, ik begrijp je volkomen. Behalve het opknopen dan. Da's me te Commie Type IV ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een type I-liberaal is een naieve jongen die het nog niet goed doorheeft maar droomt over vrijheid, gelijkheid en utopie. Daarom hangt ie een liberale stroming aan. Type II-liberalen zijn verzuurde burgers die vinden dat teveel van hun geld naar belastingen gaat en daarom pleiten voor minder overheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bestaat er ook een type III ?
Dat zou meer iets voor mij zijn ![]()
![]() |