Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 april 2004, 07:56   #1
pope
Gouverneur

pope's schermafbeelding

Standaard

Laat ons nu één keer die blinde haat tegen het Vlaams Blok vergeten en dit proces in zijn ECHTE context bekijken.
Vlaamse partijen reageren zéér voorzichtig (lees vertwijfeld) terwijl de (k)Walen dansen op tafel en spontaan publieke orgasmes krijgen. Hun geluk kan niet op.
De slaafjes van de pedofiele strik roepen luidop dat de volgende stap het stopzetten van de partijfinanciëring is.
VLAANDEREN - WALLONIE: 0- 1
En de enige aan Vlaamse kant die hierop reageert is Etienne Schouppe. Dit komt waarschijnlijk omdat hij kersvers is in de politiek en nog niet geplooid is voor de Waalse Vetpadden.
Hij maant de (k)Walen aan zich een beetje gedeisd te houden, dat dit tenslotte een puur Vlaamse zaak betreft. Ik heb dit Verhofstadt of Stevaert of Leterme nog nooit horen zeggen. Maar wel dat de k(Walen) van ons géén schrik moeten hebben, dat heb ik wel al gehoord!

Splitising B-H-V: 20 burgemeesters komen in opstand omdat door de laksheid van onze regering een wet die al jaren van toepassing is, niet uitgevoerd wordt. FDF legt simpel klachtje neer en AL deze burgemeesters mogen zich één voor één gaan verantwoorden. Wie is eigenlijk de crimineel? Degene die de wet niet toepast of degene die in opstand komt tegen het NIET uitvoeren van de wet?
VLAANDEREN - WALLONIE: 0- 2

En hoogstwaarschijnlijk worden op 13 juni VLD en in mindere mate Sp.A electoriaal afgestraft. Gevolg: alweer vreugdedansen bij de Waalse Vetpadden. De Vlaamse politiek in Chaos!
VLAANDEREN - WALLONIE: 0- 3

Ons Vlaams ploegkse heeft zéér goede aanvallers, maar worden getackeld door onze zéér gebrekkige verdedigers. En dit zal ons letterlijk DUUR te staan komen.

Ofwel wordt het begrip België herschreven ofwel barst het binnenkort, maar wat nu kunstmatig in leven wordt gehouden gelijkt in de verste verte niet meer op een democratie.

En dan vinden jullie het raar dat de Vlaming het beu wordt en Vlaams Blok stemt. Ik niet, meneer!

A patriot must always be ready to defend his country against his government.
---Edward Abbey---
pope is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2004, 08:01   #2
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Duidelijker kon dit alvast niet zijn !
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2004, 08:25   #3
sebby
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Het is dan ook kinderpraat
Oud 23 april 2004, 08:35   #4
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sebby
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Het is dan ook kinderpraat
Jij dus deze keer begrepen hebben?
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2004, 08:51   #5
SB1234
Schepen

Standaard

Ik begrijp het gevoel dat je hier beschrijft en ben blij dat Etienne op deze manier reageert.
SB1234 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2004, 08:54   #6
Philips Inc.
Minister-President

Philips Inc.'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Philips Inc.
Standaard

Dit luidt het einde in van België.
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... »

(Friedrich Nietzsche)
Philips Inc. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2004, 09:35   #7
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pope
Laat ons nu één keer die blinde haat tegen het Vlaams Blok vergeten en dit proces in zijn ECHTE context bekijken.
Vlaamse partijen reageren zéér voorzichtig (lees vertwijfeld) terwijl de (k)Walen dansen op tafel en spontaan publieke orgasmes krijgen. Hun geluk kan niet op.
De slaafjes van de pedofiele strik roepen luidop dat de volgende stap het stopzetten van de partijfinanciëring is.
En de enige aan Vlaamse kant die hierop reageert is Etienne Schouppe. Dit komt waarschijnlijk omdat hij kersvers is in de politiek en nog niet geplooid is voor de Waalse Vetpadden.
Hij maant de (k)Walen aan zich een beetje gedeisd te houden, dat dit tenslotte een puur Vlaamse zaak betreft. Ik heb dit Verhofstadt of Stevaert of Leterme nog nooit horen zeggen. Maar wel dat de k(Walen) van ons géén schrik moeten hebben, dat heb ik wel al gehoord!

Splitising B-H-V: 20 burgemeesters komen in opstand omdat door de laksheid van onze regering een wet die al jaren van toepassing is, niet uitgevoerd wordt. FDF legt simpel klachtje neer en AL deze burgemeesters mogen zich één voor één gaan verantwoorden. Wie is eigenlijk de crimineel? Degene die de wet niet toepast of degene die in opstand komt tegen het NIET uitvoeren van de wet?

En hoogstwaarschijnlijk worden op 13 juni VLD en in mindere mate Sp.A electoriaal afgestraft. Gevolg: alweer vreugdedansen bij de Waalse Vetpadden. De Vlaamse politiek in Chaos!

Ons Vlaams ploegkse heeft zéér goede aanvallers, maar worden getackeld door onze zéér gebrekkige verdedigers. En dit zal ons letterlijk DUUR te staan komen.

Ofwel wordt het begrip België herschreven ofwel barst het binnenkort, maar wat nu kunstmatig in leven wordt gehouden gelijkt in de verste verte niet meer op een democratie.

En dan vinden jullie het raar dat de Vlaming het beu wordt en Vlaams Blok stemt. Ik niet, meneer!
Daar kan ik me helemaal in vinden.
Let erop, de Waalse partijen staan nu te springen om de wet op de partijfinanciering erdoor te krijgen. Bedoeling is ASAP het Blok uit te schakelen dat in Brussel hoogst waarschijnlijk de meerderheid zal halen en er de instellingen zal kunnen blokkeren.
Zal de PS het wagen de wet op de partijfinanciering als pasmunt te gebruiken voor de splitsing B-H-V (haar versie uiteraard)?
Door het Blok-vonnis wordt niet enkel het VB buiten spel gezet, ook alle zelfverklaarde democratische Vlaamse partijen zullen ermee gechanteerd worden door de PS : kunnen ze op basis van dit vonnis nu 'ethisch' niet anders dan de wet op de partijfinanciering goedkeuren en gelijk de Vlamingen in Brussel buiten spel zetten?
Ik begrijp waarom de Vlaamse partijleiders zo low profile reageerden op het Blok-vonnis. Ze hebben eerder dan wie ook begrepen dat ze door dit politiek maneuver een blunder van geweldste hebben onderschreven die hun slagkracht enkel ondermijndt.

Wanneer gaan de Vlaamse partijen eens wat haar op hun tanden krijgen? Keer op keer laten ze zich in de doeken doen door de PS en de FDF, en de gewilligste collaborateurs zijn telkens de slippendragers van de Spa, en de machtswellustelingen van de VLD die liever hun ziel verkopen dan hun mandaatje te verliezen.
Spolpoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2004, 12:10   #8
pope
Gouverneur

pope's schermafbeelding

Standaard

Opvallend weing reacties hierop. Begint het te dagen of volgen de linkiewinkies blindelings hun leiders die doen alsof hun neus bloedt bij deze Vlaamse nederlaag?

A patriot must always be ready to defend his country against his government.
---Edward Abbey---
pope is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2004, 13:24   #9
Oussaka, Malik
Vreemdeling

Standaard

Lieve Pope,
Citaat:
... bij deze Vlaamse nederlaag?
is er een veldslag geleverd ? Doden/gewonden ? Verwar je niet met die twee treinen in Noord-Korea ?

BHV moet blijven zoals het is !!! Niks splitsen verdorie !

En het VB moet ook blijven bestaan, weg met dat vonnis.

De amusementswaarde zou er ferm op achteruitgaan.
Stel je voor: BB zonder Betty, het levende bewijs dat mooi (haar nagels) en (fake) blond met intelligent in éénzelfde persoon kunnen verenigd zijn, was ook niet meer wat het geweest is.

Of Expeditie Robinson zonder Björn, de man bij wie eerlijkheid, integriteit, en recht-door-zee hoog in het vaandel stond... nadien was het ook niet meer wat het geweest was.

Aardappelen zonder zout zijn dan wel zeer OK voor de gezondheid, maar de meesten lusten het niet op die manier.
Oussaka, Malik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2004, 13:34   #10
SB1234
Schepen

Standaard

Ook Johan Weyts heeft gereageerd:

122 tt-TV1 122 vr 23 apr 14:07:05
binnenland �*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*

WEYTS (CD&V) VEROORDEELT ARREST BLOK
�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�* �*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*
Vlaams volksvertegenwoordiger Johan
Weyts van CD&V veroordeelt op zijn
website de veroordeling van het Vlaams
Blok wegens inbreuken op de
anti-racismewet.

Weyts zegt dat de scheiding der
machten hierdoor wordt "verkracht".
Politieke ideeën moeten worden
verdedigd of bestreden door politieke
partijen en politici, zegt Weyts.

"Een rechtbank mag zich nooit laten
verleiden om politieke uitspraken te
doen, laat staan om politieke partijen
te veroordelen". "Door het arrest
worden de Vlamingen die voor het Blok
hebben gestemd, ook veroordeeld als
racisten en mensen die discrimineren".

Leo Delcroix zegt gelijkaardige zaken in de krant trouwens.
Oud 23 april 2004, 14:45   #11
ICE-MAN
Parlementslid

ICE-MAN's schermafbeelding

Standaard

Gezien de euthanasie-wet reeds lang goedgekeurd is lijkt het me onnodig om het terminaal zieke en totaal verzwakte belgikske zijn lijden nog langer te rekken. Iedereen moet nu toch wel inzien dat de stekker uit de beademingsmachine mag want zelfs de zwaarste chemo-geld-kuur kan deze patient niet meer helpen...... het kankergezwel is groter geworden dan de patient........in alle waardigheid afscheid nemen als laatste palliatieve zorg......is het enige wat er nog rest !
Adieu Belgique, Adieu Wallonie ! A plus jamais !
Oud 23 april 2004, 14:45   #12
Dilbert
Parlementsvoorzitter

Dilbert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bleyen
Ook Johan Weyts heeft gereageerd:
Weyts was toch buitengegooid, en dan weer niet ? Spreekt die nu in naam van de CD&V ? Heel geloofwaardig hoor.
Oud 23 april 2004, 14:55   #13
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Iedereen die de moed heeft om zijn stem te laten horen tegen de draad in verdient mijn achting.

En met tegen de draad in bedoel ik tegen de democratische meerderheid in die gekozen heeft voor het maken van vrijheidsverminderende wetten.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2004, 14:58   #14
SB1234
Schepen

Standaard

Weyts is altijd CD&V'er gebleven.
Oud 23 april 2004, 16:07   #15
Kristof Miele
Provinciaal Statenlid

Kristof Miele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Fijne tekst die barst van de waarheden zoals dem belgique binnenkort zal barsten door zijn leugens.
Kristof Miele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2004, 16:08   #16
Kristof Miele
Provinciaal Statenlid

Kristof Miele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ph.
Ik hoop met u mee.
Kristof Miele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2004, 16:21   #17
Karl
Lokaal Raadslid

Karl's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toch normaal dat de kopstukken van Vlaamse partijen gematigder reageren, zij met een electoraal te bekampen nazipartij die 18% van de stemmen heeft, over de taalgrens niet.
Karl is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2004, 16:22   #18
Karl
Lokaal Raadslid

Karl's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jullie zijn net de getuigen van Jehova
Karl is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2004, 16:24   #19
Philips Inc.
Minister-President

Philips Inc.'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Philips Inc.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karl
Citaat:
Jullie zijn net de getuigen van Jehova
... zegt Bruno Yaminne, lid - lid af - lid, van BUB met welgteld een tiental leden ...
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... »

(Friedrich Nietzsche)
Philips Inc. is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be