![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() Hellow,
Ik volg nogal het nieuws goed op . Maar de laatste tijd hekel ik mij aan bedreigingen van koreanen en iran enz... Pakistan dat oorlog voert tegen moslims ( taliban ) , Iran dat van zich afbijt tov de westerse wereld en Israel , N-Korea dat de VN uitdaagt voor een bommetje te lanceren , de wereldwijde crisis , enz... Is dit het begin van het einde ?? De komst van WOIII ?? Persoonlijk vindt ik dat het er slecht uitziet . Er wordt terug gedregen met kernwapens en de wereld blijft er heel kalm onder . Wij maken ons zorgen voor een goede regering maar ik denk dat je binnen de 5 jaar niksmeer van u regering zult hebben . Misschien en hopelijk heb ik ongelijk en gebeurt er niks , maar ik heb zo een gevoel dat het niet goed gaat aflopen . Misschien wordt ik hier wel voor zot verklaard , maar persoonlijk denk ik er erger over . Laatst gewijzigd door Busse87 : 14 juni 2009 om 18:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar, ik denk niet dat we nu al op het punt van de nucleaire holocaust staan.. Er moet nog veel meer gedreigd en gezeverd worden voor de stoppen endgültig doorslaan. Laatst gewijzigd door Omar Torrijos : 14 juni 2009 om 19:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burgemeester
|
![]() Da is al 1...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Ja, da's al nog 1 die na een overdosis kwaliteitskrant zijn angst komt ventileren op een politiek forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Burgemeester
|
![]() Mmm niet echt .
Maar het is toch duidelijk dat er nog iets groots gaat gebeuren ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Waarom vind jij dat duidelijk?
![]() |
#8 |
Burgemeester
|
![]()
Zolang als de wereldelite op een oorlogseconomie draait weiger ik deelname aan financiering ervan. De european defense agency had niet opgericht mogen worden door de 27 ministers zonder de toestemming van de burgers!!!Burgers willen geen oorlogen! Stop met belasting betalen!! www.democratie.nu Zonder bindende referenda geen echte democratie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() De bedreigingen van Kim Jong II vind ik ook geen reden tot juichen. Alle berichten over de voorbereiding van een regimewissel-legitimering ten spijt. Ik denk niet dat het daarom bij de buitenlanders zal dreigen... Weten de Noord-Koreanen zelf overigens wel van al dat gedreig richting buitenwereld? Ik denk niet dat een gazet, tv of radio uw eerste behoefte is als je honger hebt...
Van Iran denk ik dat we iets minder schrik moeten hebben. In het laatste krantenartikel dat ik las stond de titel (zowat een oorlogsverklaring) van het artikel in geen verhouding tot de werkelijke inhoud ervan (het gewone spierballengerol). Vreemd tijdstip om die bedreiging vanuit het midden-oosten te uiten wel, vlak na Obama's doortocht. Een missie die trouwens niet zonder gevolg blijft: http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF20090614_021 ![]() Laatst gewijzigd door Jennes : 14 juni 2009 om 22:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Staatssecretaris
|
![]() AAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH, WE GAAN ALLEMAAL DOOOOOOOOOOOD!!!!!
Nee echt, ook al zou het zo zijn, veel kunne we er niet aan doen. Ik heb trouwens een gehoord dat een nucleaire explosie voor een redelijk pijnloze dood zorgt als je dicht genoeg bij het inslag punt zit.
![]() |
#12 |
Parlementslid
|
![]() Is er dan al een einde gekomen aan WO III ?
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Door de snelheid waarmee je tot niets wordt herleid allicht. Voordat je receptoren die met een nochtans enorme snelheid werken, via je zenuwbanen je hersenen bereiken om de pijn door te geven ben je al lang volledig herleidt tot as ... Binnen de 100 km is btw zeker dicht genoeg geloof ik ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() Dat beschrijft het gevoel wel perfect.
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je zeker wil zijn van snelle vernietiging, ga je best op enkele honderden meter voor een gewone (Hiroshima) atoombom, of voor 1 of 2 km ten hoogste voor een waterstofbom. Anders riskeer je zwaar bestraald en verbrand te zijn zonder onmiddellijk dood te zijn. Als je zeker wil zijn dat het rap gedaan is en dat je geen zeer zal voelen, is het beste op de bom gaan te zitten, zoals in Dr. Strangelove ![]() |
|
![]() |
![]() |