![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Burgemeester van Beersel verhoord
8) Het parket van Brussel heeft vrijdag burgemeester Hugo Casaer van Beersel ondervraagd. Casaer is 1 van de burgemeesters uit de Brusselse rand die de Europese verkie- zingen willen boycotten als de regering de kieskring Brussel-Halle-Vilvoorde niet splitst. Een Franstalige schepen van Sint-Genesius-Rode had een klacht ingediend tegen de burgemeesters. Het parket onderzoekt nu of de burge- meesters de wet overtreden. Het parket zal ook de andere 23 burgemeesters ondervragen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() bravo voor de burgemeesters,het zijn voortdurend de franstaligen die de wet overtreden,en nu na reeds 40 jaar en een arrest van het arbitragehof over de splitsing is er nog steeds niets gedaan,als jij wetteloosheid wil goedpraten,dan is dat voor jouw rekening,ik zeg BRAVO voor die burgemeesters,en weg met de leliaerts.
.Universele Verklaring van de rechten van de Mens opgenomen onder artikel 19: "Eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en van uiting van zijn mening, wat het het recht insluit NIET VERONTRUST te worden omwille van zijn meningen en het recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen, inlichtingen en ideeën op te zoeken, te ontvangen en te verspreiden" Goedkeuring en publicatie Belgisch Staatsblad 31 maart 1949 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() ik vind het zeer moedig van die burgemeesters. ik hoop dat men er ook eindelijk eens werk van maakt want het heeft lang genoeg geduurd.
nu mijn steun hebben ze 8) |
![]() |
![]() |