![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Partijlid
|
![]() Ik herinner mij nog dit :
en nu dit : Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Open VLD eh
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
A rato van hoeveel uur per dag, 40 of zo? Met aftrek van alle verlof en ziekte dagen. Aan hoeveel komen wij dan per dag loon en vergoeding? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() gezien ze telkens weer verkozen worden zou ik denken van niet
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Tja België he
Ne gewone werkmens die ontslag neemt verliest zijn recht op stempelgeld. Maar een politieker die krijgt er nog eens een villa bovenop! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Tja België he
Ne gewone werkmens die ontslag neemt verliest zijn recht op stempelgeld. Maar een politieker die krijgt er nog eens een villa bovenop! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kunnen we nog wel stemmen voor zulke zelfbedienende mensen? Profiteurs, eigenlijk Laatst gewijzigd door eno2 : 29 november 2012 om 12:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() en zeggen dat ze dit normaal vinden??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Kunt ge eigenlijk stemmen voor mensen die ertegen zijn? Peumans is er tegen, wie nog allemaal?
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Had het erna pas gezien
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Na Emily Hoyos zag ook kersvers covoorzitter van Ecolo Olivier Deleuze af van zijn parlementaire ontslagvergoeding. Als fractieleider in het federale parlement zou hij in totaal recht hebben gehad op zo’n 150.000 euro. 'Ik deed dat zonder de minste aarzeling', verklaarde hij. Maar in het verleden heeft Deleuze al drie keer een ontslagvergoeding aanvaard, zo schrijft La Libre Belgique. Het zou gaan om 250.000 euro bruto sinds 1986, maar dat cijfer is niet bevestigd.'Olivier Deleuze weet niet precies hoeveel hij heeft ontvangen', verklaart een woordvoerder van de partij. Hij zou de sommen niet allemaal in één keer gekregen hebben, wat de zaak erg onoverzichtelijk zou maken. 'Het is de eerste keer aan Franstalige kant dat verkozenen van hun ontslagvergoeding afstand nemen', gaat de woorvoerder voort. 'Veel mensen zijn daardoor in verlegenheid gebracht. Het is te kort door de bocht om te kijken wat Deleuze in 1986 heeft gedaan.' Een ontslagvergoeding aanvaarden, is uiteraard niet illegaal. Maar het doet wel vragen rijzen waarom de Ecolo-politicus nu wel afstand doet van de vergoeding waar hij recht op heeft. Deed hij het omdat Emily Hoyos heel openlijk haar vergoeding liet varen? 'Er is geen competitie tussen mij en haar in dit verhaal', citeert La Libre Belgique zijn reactie. Sommigen zeggen dat het communicatiestrategie van de Franstalige groenen is, maar ook dat wijst Deleuze af. Deleuze gaf toe dat hij achteraf gezien anders gehandeld zou hebben, maar hij verduidelijkte niet hoe. 'Vroeger stonden de ontslagvergoedingen niet ter discussie', verklaarde hij op de radio. 'Het was normaal, terecht of onterecht. Vandaag wordt het niet meer aanvaard.' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het kan ook, dat het beter is deze schandaalsommen te aanvaarden en ze aan een goed doel af te staan, zoals Marleen (Devleeshouwer?) Laatst gewijzigd door eno2 : 29 november 2012 om 13:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Gouverneur
|
![]() En hoe zit dat met Quickenborne nadat hij begin november zijn job overdroeg aan het Crooke. Hoe lang en hoe veel wordt Quickie doorbetaald? Mogen we dat weten?
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Ga liever eens na wie die wet indertijd heeft goedgekeurd.
Dat zijn de profiteurs en niet zij die er nu de vruchten van dragen. Ik zou het ook aanvaarden of anders zou ik niet in de politiek stappen. Op laag niveau ging indertijd toch iedereen bij stad of staat werken voor zekerheid en een dik pensioen Deze redenering is idem als bij parlementairen |
![]() |
![]() |