![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mss een serieuze noobvraag , maar is er geen beter manier om een filmke te zien via i-net (gratis welliswaar) zonder dat je die ergens moet gaan downloaden en zo ???
![]() 'k wil nu graag den deze zien : The langoliers http://www.youtube.com/watch?v=S9YuCy5Tvvk Maar om 17 delen te gaan bekijken op youtubekwaliteit is ook gene giller ... ![]() Zo'n live stream cinema zou handig zijn ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Partijlid
|
![]() Hmm je kan hier eens proberen in 2 delen http://stagevu.com/video/ibkdvgvplsdp en http://stagevu.com/video/darvlecpyuuu duurt even om te laden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() scoort 5,8 op Imdb.com
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't leek me een beetje te gek om naar de videotheek te lopen voor een film van 20 jaar oud die ze al moe op tv gegeven hebben ... Downloaden is ook al zo'n circus ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bwah , dat zegt ook niet veel hé ...
Ik heb dien boek al eens gelezen en ooit hebben ze die film eens als een feuilleton gegeven ook . 't Zijn van die films die je niet vaak op tv kan zien maar die je enkel nog op de rommelmarkt kan vinden tussen de betamaxcassettes ... ![]() Als ik een dieper inzicht wil krijgen in de financiële problematiek van Californië en daarom Conan the barbarian wil zien ga ik den dvd ook niet kopen of huren hé (die waarderingscijfers zullen ook wel niet vet zijn ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() 'k had wel niet in de gaten dat die meer dan drie uur duurde dus 'k heb wa weinig geslapen ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Meer dan drie uur? Met 17 delen op youtube had ik hem slechts op twee uur en vijftig minuten geschat.
![]() |