![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Mensen die flyers uitdelen, eten 'stelen' uit vuilbakken en nu ook mensen in rolstoel, de Brugse flikken grijpen elke gelegenheid aan om de lappersforters en hun sympathisanten te pesten.
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Een regelrechte schande. Ware het niet geweest van deze sympathisanten was het bos al lang dead and gone.
Het bewijs dat collectieve actie wel degelijk iets kan uithalen.
Wij vinden jou een lul, Bart Laatst gewijzigd door RodeLantaarn : 16 juni 2009 om 09:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn dat niet die actievoerders die in bomen kropen en het bos helemaal omtoverden tot een regelrechte vuilnisbelt ???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Nee, dat was een journalist die langskwam en even keek naar de hoop afval die uit het bos was gehaald en dacht een leuk artikel te schrijven.
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
![]() Tuttut, elke recht(s)geaarde burger weet perfect hoeveel drugsnaalden, marihuanaspuiten en heroïnepillen die extreemlinkse druggebruikers daar laten rondslingeren!
Hij zou u ook perfect de sporen kunnen wijzen van de Zwartrode Missen en veganistische seksorgieën die daar elke volle maan gehouden worden, ware het niet dat hij zich als fatsoenlijk mens nooit op zulke plekken begeeft (en het gewoon zoals iedereen leest in de P-magazine). Ze doen zich ecologisch voor, maar ik heb uit goede bron vernomen dat er zelfs groentenoffers gebracht worden! En wij moeten dat maar allemaal tolereren... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wij vinden jou een lul, Bart Laatst gewijzigd door RodeLantaarn : 17 juni 2009 om 19:53. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Ik heb zo'n sterk vermoeden dat hij dat niet serieus bedoelde.
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() allé Lantaarn, das toch kei harde ironie
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]()
![]() |
#12 |
Vreemdeling
|
![]() Er is hier precies één en ander veranderd tijdens mijn lange winterslaap..
![]() Bon, ik heb de boel van de rails geflikkerd, ik zal hem er ook maar terug opzetten: Is het zeker dat dit een gerichte actie tegen sympathisanten was? Dat soort beëdigde imbecielen kan je namelijk overal tegenkomen, weet ik uit bittere ervaring. Kan best toeval zijn geweest. Ik was er niet bij op de demo (had helaas eerdere afspraken na te komen) en weet ook alleen maar wat ik op het internet gelezen heb. Het blijft natuurlijk gortig, maar als ik zie hoe de Brugse politie zich in het verleden in bochten heeft gewrongen om de Lappersforters toch maar op iets te kunnen pakken, dan verschiet ik ervan dat dit het enige incident was... Laatst gewijzigd door His Majesty King Mob : 17 juni 2009 om 21:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
ik ben zelf een paar keer solidair gaan wezen met de lappersforters. ik heb daar niets gemerkt van een zogenaamd vuilnisbelt of dat soort zaken. ik ben dan natuurlijk iemand die soms iets meer op eigen ogen en oren vertrouwt dan op die van een journalist. misschien is dat wel mijn grote fout in deze. daarnaast zie ik helemaal niet in wat het al dan niet proper zijn van de bezetters te maken heeft met de intimidatie van de rolstoelgebruiker die hierboven werd aangehaald. ik hoop dat het slachtoffer van dit politiegeweld stappen onderneemt en klacht indient tegen de agenten in kwestie. vrede, redwasp
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
die lappersforters zelf zagen er toch niet zo goed gewassen uit, vond ik persoonlijk. werk. (hopelijk schrikt mijn openings- en sluitwoord de eventueel forum-lezende lappersforters niet af ...)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Omdat ze er niet goed gewassen uitzien, zijn ze niet geschikt. Da's een heel domme opvatting. Liever zagen over het uiterlijk dan over de essentie. Maar dat kennen we van jou.
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat die mensen gepresteerd hebben? Ik heb meer respekt voor eender wie die gewoonweg gaat werken elke dag. Maar on topik: het verhaal lijkt me wat te straf om waar te zijn. De bron, waarnaar men verwijst, is alleszins niet objektief natuurlijk, en andere bronnen ontbreken. Hoe zou dat komen ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als u dit al te straf vindt om waar te zijn volgt u de actualiteit niet echt, me dunkt ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
Citaat:
vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#19 |
Minister
|
![]() Ah tiens, er zijn dus geen douches in dat bos? Vreemd vreemd.
![]() |
#20 |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
toen ik een paar jaar geleden (tijdens de eerste bezetting) daar was, waren er inderdaad geen douches. de bezetters mochten wel bij verschillende solidaire buurtbewoners gratis en voor niks de sanitaire instellingen des huizes gebruiken. hoe de toestand er vandaag de dag is, weet ik echter niet. eigenlijk dringend tijd dat ik nog eens een solidariteitsbezoekje breng. vrede, redwasp