![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Is de Bijbel ook al een wetboek btw? Dat het lullig staat om naakt te gaan fietsen en voor sommigen ook levensgevaarlijk is als hun spel tussen hun spaken slaat snap ik, maar dat je daarom de Bijbel nodig hebt om dat in te zien niet. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dumb vs dumber.
Ik zie niet in wat naakt fietsen met olie of met de bijbel te maken heeft ![]()
![]() |
#3 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Wat ik denk: wat een nonsens! ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() ![]() Ik heb nù al pijn aan mijn ballen als ik fiets |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ge moet zo'n biefstuk in uw broek steken als de wielrenners vroeger ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Bizar!
Maar het klopt wel: bij het maken van kleren (kunststof) wordt ook vaak olie gebruikt. En bij het autorijden natuurlijk, vandaar een fietstocht Tja, en de SGP baseert zich bij alle politieke standpunten op de Bijbel, dus dat is niet zo bijzonder. Er zijn nog mensen die heilig in de Schrift geloven. Anderen halen hun inspiratie dan weer uit Das Kapital en het Communistisch Manifest. Nog leuker zijn mensen die alles letterlijk van de webstek van hun favoriete politieke partij halen, bij gebrek aan een eigen mening. Zoals Wim Kan ooit zei: "Democratie is de wil van het volk. Elke ochtend lees ik stomverbaasd in de krant wat ik nu weer allemaal wil". |
![]() |
![]() |