![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Gelezen in het regionale dagblad Haarlems Dagblad van donderdag 22 april 2004 :
Aanhang herdenkt moord Fortuyn Rotterdam - Trouwe volgers van Pim Fortuyn herdenken 6 mei dat de politicus twee jaar geleden werd vermoord. Net als een jaar geleden leggen zij bloemen in het Media Park in Hilversum en op de begraafplaats in Driehuis (NH). In Rotterdam houden zij een bezinningstocht. De tocht vertrekt om 16.15 bij Diergaarde Blijdorp en voert langs Fortuyns Palazzo di Pietro naar het vorig jaar onthulde monument aan de Korte Hoogstraat. Ben Militant : Uiteraard zal ik als fanatieke aanhanger van Pim Fortuyn ook deze dag van de partij zijn. Net als op de stille tocht in 2002 waaraan naar schatting minmaal 10.000 mensen meededen (in tegenstelling tot de wat tegenvallende opkomst ± 3.000 mensen bij de stille tocht in het extreem-linkse Amsterdam), wat een indrukwekkende stille tocht was dat zeg, alleen al als ik er aan terug denk krijg ik er kippevel van!!! En al die leuzen die aan het eind van de tocht uit honderden, duizenden kelen werden geschreeuwd.................................!!!! -Pim Fortuyn : WIJ GAAN DOOR -NOOIT MEER LINKS -Pim Fortuyn, Pim Fortuyn Ook de tocht vorige jaar was meer dan de moeit waard, met toespraken door de Rotterdamse burgemeester Ivo Opstelten en een toespraak door de moeder van de in Den Haag door een illegale Turk vermoordde jongeman van nog maar 20 jaar genaamd Jantje Hertogs. Dus bij deze een oproep aan alle overtuigde Fortuynisten, nationalisten, vaderlandslievenden, geuzen en patriotten om donderdag 6 mei a.s., dus nu over ongeveer twee weken, u te verzamelen bij de Diergaarde Blijdorp bij de grote parkeerplaats gelegen aan de Abraham van Stolkweg, die gelegen is langs de ringweg A20 rond Rotterdam. De parkeerplaats is voor de hardcorehouse-liefhebbers onder ons beter ook bekend als de locatie van de voormalig "beruchte" Energiehal. Pim Fortuyn, rood-wit-blauw en Vlaamse Leeuwevlaggen van harte welkom!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Staat genoteerd, ik kom zeker mijn steun betuigen.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik niet!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
"Hoe abject uw meningen ook mogen zijn, hoezeer ik het met uw opvattingen ook oneens mag zijn, ik ben de eerste om uw recht te verdedigen om ze te mogen uiten." - Voltaire "Mensen zijn gelijkwaardig, maar culturen niet." - Paul Cliteur "De islam is achterlijk, ik zeg het maar, het is gewoon een achterlijke cultuur." - Pim Fortuyn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
en de nederlanders... they loved it! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Eigenaardig op hoeveel manieren gelijkaardige dingen toch verschillend kunnen bekeken worden.
![]() |
#8 |
Burger
|
![]() Ook ´s-avonds zal er een programma zijn :
Avondprogramma 's Avonds zal er vanaf 20.00 uur een avondprogramma plaatsvinden in de Clauszaal in zalencomplex Engels, naast Rotterdam CS. De toegang hiervoor is gratis. Er zijn diverse gastsprekers, waaronder Simon Fortuyn, Ronald Sörensen en Prof. Dr. S.W. Couwenberg. Het thema van deze avond is: "Laten wij waken over de vrijheid van het spreken". Ben Patriot : Voorgaande wordt ik als het goed begrepen, georganiseerd door de lokale partij Leefbaar Rotterdam waar wijlen Pim Fortuyn nog drie maanden fractievoorzitter van is geweest. Donderdagavond 6 mei zal er ook nog een avondprogramma georganiseerd worden door de Vrienden van Pim. Het exacte programma weet ik op dit moment nog niet maar zal ik in de loop van deze avond of anders morgen als aanvullende informatie hier bij plaatsen. U kunt dus a.s. donderdagavond kiezen welk avondprogramma u volgt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Burger
|
![]() En dan nu het andere avondprogramma wat ik u meer kan aanbevelen dan dat andere, door Leefbaar Rotterdam georganiseerde avondprogramma.
Het hierna volgende avondprogramma wordt georganiseerd door 'de Vrienden van Pim'. Locatie : Uitgaansgelegenheid 'Las Palmas' (naast het Nieuwe Luxortheater) Prins Wilhelminakade 66, Rotterdam (Kop van Zuid, nabij de Erasmusbrug) Entree : 5 Euro, aanvang 1900h Warm en koud buffet is verkrijgbaar voor slechts 12 Euro Sprekers : - Huidig minister Nawijn (LPF) - Ex-minister-president Hans Wiegel - Prof. Dr. Bob Smalhout (bekend als columnist van 'de Telegraaf') Ook zal er een videopresentatie gehouden worden over Pim Fortuyn. Bereikbaarheid : Vanaf Rotterdam C.S. met tram 20, tram 23 of de metro (uitstappen op station wilhelminaplein) Parkeergelegenheid : vanaf 1800h gratis parkeergelegenheid bij het Cafe 'Rotterdam', eveneens naast het Nieuwe Luxor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() Dit wordt een drukke week voor mij, donderdag naar Rotterdam en zondag naar Halle gaan betogen.
![]()
![]() |
#11 |
Burger
|
![]() Oké wolf in Rotterdam zijn we zeer content met uw komst (liefst met Leeuwevlag-gen)
uiteraard wil(len) ik/we best eens een handje helpen met betogen en manifesteren als ´wederdienst´ in Vlaanderen! Wat en waarvoor is er een betoging in Halle?? Als het over die taalstrijd gaat hebben we vast en zeker wel sympathie voor de Nederlandstaligen, maar echt in actie komen NLers pas, als ze dat al van plan zijn, veel eerder tegen de komst van een asielzoekerscentrum of moskee dan een specifiek Vlaamse aangelegenheid als de taalstrijd!! Wellicht dat u ons donderdagmiddag meer bekend kunt maken waar we als Nederlandse leden en sympathisanten van het Vlaams Blok de verkiezingsuitslag zondag 13 juni in Vlaanderen kunnen volgen, want dat kan best nog eens verrassingen opleveren!! Is dat aan de Amerikalei of Van Maerlantstraat?? Of ergens anders?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#13 |
Burger