![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Met de Gentse veroordeling van het Vlaams Blok heeft het regime eigenlijk toegegeven dat ze politiek niet in staat zijn om tegen deze partij te winnen. Dat betekent dan natuurlijk ook dat een groot deel van de Vlaamse bevolking gemarginaliseerd, ja, zelfs gecriminaliseerd wordt.
Als men nu denkt dat de problemen opgelost zijn door deze draak van een proces, dan is men wel zeer dom... Er wordt hier een levensgevaarlijk spelletje gespeeld, dat het regime nog zuur kan opbreken... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeer terechte veroordeling. Moest al 25 jaar geleden gebeurd zijn...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Zijt ge tevreden? Allez dan, 't is al goed zenne...
'Een goe gedacht en een kurken ziel, en ge drijft', zei mijn grootvader altijd! ![]() |
![]() |
![]() |