![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Niet in alle kranten wordt vermeld dat het om officiëel onderwijs gaat, natuurlijk.
Citaat:
bron |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Heeft het enig belang in welk van de netten dit gebeurde?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
BTW het gemeentelijk onderwijs is historisch gezien ook vaak een quasi aanhangsel geweest van het kalotenonderwijs... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg, het is dan wel de linkse kerk, die de rechtse kerk, is beginnen te demoniseren, met dat soort van nieuwsjes. Maar daarbuiten, is het toch wel van enig belang. Ik heb nu eenmaal een slecht karakter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Bewijst dat niet juist het punt dat ik wil maken? Hoe kan je met zekerheid beweren dat deze zaken vaker voorkomen in katholieke instellingen als de kranten de gewoonte hebben om katholieke affiliaties steeds te vermelden, en affiliaties met de staat te verzwijgen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ze melden "de school sint nogiets"..., dan weet je uiteraard automatisch tot welk net de school behoort. Er zijn wel mensen, die het belangrijk achten, en dan hoor ik reacties in de aard van : "hoe is het mogelijk, het was nochtans een katholieke school" of "ja natuurlijk, het is weeral een staatsschool". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan me voorstellen dat dat dus minder aanwezig was in een school van het Gemeenschapsonderwijs. Maar uitsluiten doe ik het niet. Ook zij zijn een afgietsel van een hele gemeenschap waarin zich alle strekkingen voordoen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar weet nu niet welke media ge leest en hoort. Maar het is wel zo, dat, zeker de gesubsidieerde media (vrt) zichzelf een opvoedkundige taak toebedeeld. En daar zal ze het niet nalaten, om, in het kader van deze taak (die dan wel de hare is, maar niet altijd mijn gedachtengoed), alle details te vermelden. Allé om het kort te maken. Moest de verkrachting (of wat het ook was) geschied zijn door ne skinhead, alle details zouden direct geweten zijn (met eventueel nog wat bij). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() Het gemeenschapsonderwijs is dan ook de vergaarbak voor alles wat werd buiten gesmeten in het katholieke net. Dat laatste is door ontkerkelijking en ontzuiling natuurlijk ook al lang niet meer wat het ooit was.
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu weten we ook meteen waarom ik godsdienstige mensen krapuul vind.... Laatst gewijzigd door Tavek : 2 juli 2009 om 19:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is het dan nooit in een lucide moment bij jou opgekomen dat er mensen bestaan die zèlf nadenken en niet als lompe ezels slikken wat hen door kerk, clerus en andere mooipraters wordt voorgekauwd ? Wel, laat ik je dan vertellen dat er mensen bestaan die hun kinderen niet in een asociaal kastesysteem willen stoppen, gedirigeerd door (vaak pedofiele) betweters. Ik heb zelf dat zogenaamd 'superieur' katholiek onderwijs 'genoten'. Heb er mijn lessen uit getrokken en mijn eigen kinderen naar het gemeenschapsonderwijs gestuurd. Ze zijn veel assertiever, socialer en extravert dan hun 'katholieke' leeftijdsgenoten en kwamen zonder enig probleem tot universitaire en doctorale graad. *knip* Laatst gewijzigd door Donderdag : 3 juli 2009 om 09:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Los van de pedofilie: het katholiek onderwijsnet in Vlaanderen is ondermaats en gedegradeerd. Er zijn geen argumenten pro (kleinburgerlijk gedraaf over discipline zijn geen argumenten, ik luister toch ook niet naar blaffende honden?) en hoe vroeger dit schepsel wordt afgeschaft, hoe beter. Het niveau is daar laag en de middelen schaars.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Financieel gezien gaat het de "katholieke" scholen voor de wind, helaas, ze hebben teveel middelen zou ik zeggen. Ouders, zelfs de afstotelijke tweeverdieners in verkavelingsbuurten, weten natuurlijk ook dat het in de katholieke scholen beter is dan de multikul-varkensnesten genaamd "het GO!-onderwijs" dus ze sturen hun vetgemeste larven massaal richting het vrije onderwijs met als resultaat dat deze scholen ook een pak geld binnen rijven.
![]() |
![]() |