![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit jaar geen bikini's bij Miss World-verkiezing
http://www.hln.be/hln/nl/924/Showbiz...rkiezing.dhtml 1) Horen bikini's bij een miss-verkiezingen ?? 2) Om een bepaalde groep niet te chockeren ?? 3) Zijn miss-verkiezingen wel nodig of is het 1 & al commerce ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad , zeer goeie vraag: Commerce dus !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() An Van Elsen heeft indertijd niet willen deelnemen aan MW, zij boycotte die verkiezing uit protest tegen de steniging van een zwangere vrouw. ik ben dat nog even gaan opzoeken. Het was in 2002 in Nigeria. Ook weer rellen van moslims natuurlijk. De verkiezing is dat jaar dan verhuisd naar Londen. Waarom men dan nog eens naar een moslimland wil gaan met hun circus is onbegrijpelijk.
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2)De groep zijn naam is " zielige godsdienstwaanzinnige pretbedervers " 3) Miss verkiezingen zijn niet " nodig ". Maar als je ze dan toch doet, doe ze dan goed. Mét bikini, of monokini, of geheel naakt. Hoe weet je nu of iemand een mooi lichaam heeft, als je het niet kunt ZIEN ? Anders moeten ze maar een Miss verkiezing " Miss Mooi Gelaat " houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben geen tegenstander van miss-verkiezingen !! En wat met Mr-verkiezingen ??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wat zouden de streng vrome moslims d�*�*rvan zeggen ? Misschien vinden ze het wel leuk ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik wil het niet weten
![]() En wat zouden bij Mister verkiezingen moeten uitspoken ??
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zeg mannekes, wie bikini's wil zien goegelt gewoon "bikini". Met de safety-filter af best.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door meneer : 9 juni 2013 om 01:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen ik las 'zonder bikini's', dacht ik dat ze compleet naakt gingen!! Maar wat lees ik op je linkje: "De plaats van de bikini wordt ingenomen door "kleren die de Indonesische culturele en religieuze waarden weerspiegelen", zei een woordvoerder van de organisatie." ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kleren die de religieuze waarden weerspiegelen? Worden er stenen tegen die meisjes hun gezicht gehangen of gaan ze gewoon voor een vuilzak met twee kijkgaatjes in?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zulke Miss-verkiezingen zijn volstrekt overbodig.
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heet "indonesische multicultuur", als je hetzelfde hier zegt heet dat "achterlijk extreemrechtse racist".
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heet "indonesische multicultuur", als je hetzelfde hier zegt heet dat "achterlijk extreemrechtse racist".
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mooie ogen, die Miss... En nu iets nieuw : Mooiste Vuilzak-verkiezing ! http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...niszakken.aspx Laatst gewijzigd door meneer : 9 juni 2013 om 13:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als God de schepper is van alles, waarom mag je zijn meesterwerk dan niet bewonderen?
|
![]() |
![]() |