![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Beste mensen,
Ik ben een website tegen de paarse regering begonnen. Deze website is nog in ontwikkeing. Ik heb helaas nog niet veel artikkelen en niet veel tijd om artikkelen te schrijven. Daarom wil ik een oproep doen aan mensen om mee artikkelen te schrijven en in te zenden. Iedereen die een artikkel wil schrijven over iets waar paars totaal fout in geweest is mag dat doen op de site zelf of mailen naar [email protected] http://www.stop-paars.be |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() constructief.....
![]() en dan nog met een kant-en-klaar php-nuke pakket het mocht duidelijk niet teveel moeite kosten ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Mag ik weten hoe oud gij zijt? Want ge hebt daar toch al wel wat blunders in staan hoor. En dan niet alleen taalkundige.
=> weglaten VB => AEL en MDemoctatischeP
If there is going to be any peace on earth, it is going to come in the consequence of our people uniting to defeat US imperialism once and for all!!! http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland." |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Burger
|
![]() met alle respect maar komt uwen site nog nen keer promoten als t wa voller staat, dan kunnen we er mss iets meer over kwijt buiten het feit dat het gewoon nen schrale site is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() Ik kom hier nen oproep doen om geholpen te worden.
Inderdaad, vlaams blok was ik vergeten. Maar dat is ondertussen in orde gebracht. En ja, ik maak soms taalkundige fouten. Ik ben namelijk een mens. En het is inderdaad een php nuke kant en klare site. Nu een heel php systeem zelf gaan programeren kost me weken daar ik een werkende mens ben. En ik heb geen weken geduld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Ge kunt er trouwens op voorhand al vanuit gaan dat het Blok mee gaat surfen op uw golf. Ge kunt misschien beter ineens de anti-paarse teksten van hun website kopiëren, dat bespaart hen de moeite om het naar jou te zenden.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Gouverneur
|
![]() Eerlijk gezegd kan het mij niet veel schelen van wie deze teksten komen.
Iedereen die tegen paars is mag van mij inzenden. Ik heb nog niets gekregen dus alles is nog steeds welkom |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Schepen
|
![]() Veel succes met je site maar de link marcheert niet bij mij...
Surf de websites van al de niet-paarse partijen af en je hebt meer als voldoende materiaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Gouverneur
|
![]() Deze link is pas gemaakt.
Het kan 72 uur duren eer iedereen er op kan. Er zijn al tientallen mensen opgeweest sinds deze middag (toen ging die online) mensen die skynet hebben konden er na een half uur op. Ik wil eigenlijk niets rechtstreeks van websites kopieren omdat ik van mening ben: ere wie ere toekomt. Ik kopieer niks rechtstreeks. ik zou het er ook niet graag hebben mocht iemand van mij kopieren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Zou je niet beter je site afwerken voor je hem publiek maakt...
Er is niets mis mee met overnemen van andere sites - of ga je alles zelf schrijven, als hardwerkende mens ? - zolang je maar refereert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Gouverneur
|
![]() Voor de 2de keer:
Ik heb de link hier gezet met een oproep om mee te helpen. Ik kan toch geen oproep doen om hulp te vragen met een site zonder die bekend te maken. Dat zou nogal grof en onozel zijn. Of niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() [quote="strijder"]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() Andere leden kunnen percies niets posten ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Echt weg, weg, weg? Zo ni meer bestaan zo? ![]() |
||
![]() |
![]() |