![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() De vraag die men zich opnieuw niet stelt bij de overheid is of dit allemaal wel grondwettelijk is.
Heeft de minister van Justitie al de nodige prejudiciële vraag gesteld aan het Grondwettelijkhof. Kan dit? Of gaat hij wachten tot dat de eerste gevangenen klacht indient omdat hij niet akkoord gaat zijn straf uit te zitten in een ander land? http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...genissen.dhtml http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Bui...vangenen.dhtml |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie dit project nog mislukken om puur juridische redenen
![]() Het is bijvoorbeeld mogelijk dat de kleur van die Nederlandse gevangenissen niet voldoet aan de Belgische wetgeving..... Ik wil daarmee zeggen dat de export van onze gevangenen naar het buitenland al even hevig aangevochten en gesaboteerd zal worden door onze (anarchistische-) advocatuur als de eerdere plannen om gevangenen in hun eigen land te laten brommen (de stilte daarrond laat een bijna volledige mislukking vermoeden) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Nederland zal men dit weer zien als serieuze belgenmop. Ik geef hen geen ongelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bouw een gevangenis in Baarle-Nassau/Baarle-Hertog : niemand zal precies weten in welk land die gevangenis staat zodat we er alle gevangenen kunnen in onderbrengen.
Je kan ze bovendien te werk stellen in de locale horeca : een nieuwe vorm van toerisme ipv. rampentoerisme dwangarbeiders-kijken-toerisme...
![]() |
#6 |
Parlementslid
|
![]() Staan er in Amsterdam geen gevangenisboten te koop?
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waar rijdt een ontsnapte belg met auto op een ned. autostrade? Op de vluchtstrook... ![]() ![]()
Wie het verleden niet kent, weet ook zijn toekomst niet !!! Laatst gewijzigd door stropke : 19 juli 2009 om 11:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik me niet vergis was jij ooit nogal belgicistisch ingesteld. Intussen lijk je te hebben ingezien dat dit land niet meer werkt.
|
![]() |
![]() |