Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 juli 2009, 10:32   #1
Havana
Europees Commissaris

Havana's schermafbeelding

Standaard Zuid-Amerika

Iemand al daar geweest? Welke landen zijn het plezants en goedkoopst en interessants en .... ?? Heb al veel info opgesnord, maar ik hoor het liever van ervaringsdeskundigen. Iemand?
Havana is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2009, 10:46   #2
barfo
Banneling

Standaard

heb 6 maand rond getoerd in brasil, waar je nog water uit een beek kunt drinken zonder schijterij te hebben, supermooie en grote natuurparken, wel gevaarlijk in de steden als je de tourist-look hebt, ongeveer een derde goedkoper dan hier voor eten en drinken

had een appart gehuurd in de hoofdstad en dit als uitvalsbasis gebruikt, koste me 500€ per 3 maand vlak in het centrum van de hoofdstad
barfo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2009, 11:38   #3
Havana
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door barfo Bekijk bericht
heb 6 maand rond getoerd in brasil, waar je nog water uit een beek kunt drinken zonder schijterij te hebben, supermooie en grote natuurparken, wel gevaarlijk in de steden als je de tourist-look hebt, ongeveer een derde goedkoper dan hier voor eten en drinken

had een appart gehuurd in de hoofdstad en dit als uitvalsbasis gebruikt, koste me 500€ per 3 maand vlak in het centrum van de hoofdstad
Ik ben niet alleen, en heb al wat gereisd, dus ik denk wel dat ik me er niet onveilig ga voelen. Al heb ik wel wat fotografisch materiaal bij me dat me een serieuze duit gekost heeft. Ik vermijd de tourist-look. Ik neem haast niets mee en koop mijn kleren ter plaatse..

Weet je of het mogelijk is om de Amazone af te varen? Dat lijkt me wel wat.
Naar de natuurparken kijk ik erg uit.

Ben je ook in Paraguay geweest toevallig??
Oud 23 juli 2009, 11:56   #4
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Heb in 2006 3,5 weken rondgetrokken in Guatemala en Honduras met de rugzak (met nog andere mensen). Enkele van de leukste dagen van mijn leven heb ik daar beleefd

Ik zou nog eens dringend een grote reis moeten maken. Kost tijd, handenvol geld (als je veel wilt doen), en heel wat georganiseer. Maar de ROI is het waard.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2009, 12:00   #5
Havana
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Heb in 2006 3,5 weken rondgetrokken in Guatemala en Honduras met de rugzak (met nog andere mensen). Enkele van de leukste dagen van mijn leven heb ik daar beleefd

Ik zou nog eens dringend een grote reis moeten maken. Kost tijd, handenvol geld (als je veel wilt doen), en heel wat georganiseer. Maar de ROI is het waard.
Life is too short
Oud 23 juli 2009, 12:02   #6
barfo
Banneling

Standaard

amazone bezoeken is idd mogelijk, afhankelijk van de polmitieke situatie, toen ik er was, was het onmogelijk, de indianen hadden net een paar blanken afgemaakt die illegaal bezig waren in het woud

de natuurparken zijn super, vooral met een gids die alles weet zijn, lekker zwemmen in watervallen, mooie landschappen en verzichten

ik ben toen niet buiten brazil geweest, enkel 1 dan in bolivia om mijn pas te laten afstempelen, zodat ik niet langer dan 3 maand in 1 stuk in het land aanwezig was (want je mag maar 2*3 maand per jaar en niet aan 1 stuk)

reizen in het binneland doe je vooral met de bus, is super goeikoop, rond de 100euro voor meer dan 1000 km te reizen, binnenlandse vluchten zijn niet zo betrouwbaar en vliegen vaak niet uit als er niet genoeg tickets zijn verkocht en moet je een dag wachten
barfo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be