![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De islam is helemaal geen slecht systeem. Er is veel meer financiële rechtvaardigheid in hun systeem.
Maar ik vrees dat jij dit niet zal snappen...
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails? citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft. = Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! ![]() www.swingstar.eu |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() hahaaaaaaaaaaaa
![]() (niet loeren heee ![]() soit, zo heb ik het graag, dan moet ik geen dwaze reacties meer ontvangen van je ![]()
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails? citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft. = Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! ![]() www.swingstar.eu Laatst gewijzigd door DonQuiSjot : 9 juni 2010 om 10:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het mag een "leuk" experiment zijn, maar in de basis is het ongrondwettelijk. Bevoegde shariarechters bestaan niet - althans niet in NL en hun rechtspraak is als gezegd niet rechtsgeldig.
Laten we maar eens beginnen met een paar handen af te hakken- dan zulje al heel snel het gekrijs van Links horen ....... Over zin en onzin gesproken .......
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() En door die financiële rechtvaardigheid zijn ze helemaal achterop gekomen qua beschaving in vergelijking met het westen... Maar ik vrees dat jij dit niet zal snappen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() verdeel & heers! al jaren geleden opgezet hoor, de islam tegen het westen.
kan je later namelijk makkelijker een nieuwe (wereld)religie opzetten (NWR) dat heet Haegliaanse dialectiek ook wel probleem reactie oplossing |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() De beste religie is geen religie
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() je en nee natuurlijk want dan is het geen religie meer.
Trouwens de meeste mensen weten niet eens dat de structuur van de wetenschap de EXACTE structuur heeft als de religies! ketters liggen er zo uit. stevige consenus, behoorlijk gesloten, geld betalen door de burger (wel eens de uni gebouwen en kerken en zo vergeleken?) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jaja, stuk voor stuk allemaal ook eigenschappen van religie ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Over falsificatie is ook erg veel te zeggen. Maar goed ik het het over de sociale machtsstructuur De kerk kon ook heel goed doen of ie heilig was! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Jij hebt geen GSM?
Jij "channelt" deze berichten? Je verplaatst je te voet, paard en kar en verwarmt thuis met kolen, verlicht met gas/kaarsen? Je woont in een grot, vangt je vlees , kweekt je groenten zelf? Laatst gewijzigd door Cdude : 9 juni 2010 om 15:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en let op! ik ben niet (helemaal) tegen techniek! Let nu eens een keer op waar ik het over heb! Maar ik zou paard en wagen en weet ik wat helemaal niet erg vinden Het huidige levenstempo is belachelijk en vervreemdend, we zijn zo ver van de natuur afgesneden, deze huidige wereld is in mijn ogen zwaar krankzinnig, maar ja, zoals Freud al eens schreef, veel mensen staan op hun kop en denken dat ze rechtop staan. maar ok, we stevenen gelukkig op de ondergand van deze wereld af (Endgame) en komt er plaats voor een nieuwere betere wereld. so.. Laatst gewijzigd door Khwajagan : 9 juni 2010 om 15:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Cdude : 9 juni 2010 om 15:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Homo's van torens zwieren, Georganiseerde veelwijverij, 's Ochtends om vijf uur gewekt worden door mijnheer pastoor, Een maand per jaar de economie plat leggen en de volksgezondheid ondermijnen door verplicht vasten. Op het Darwinisme gebaseerde westerse wetenschap verketteren, enz., enz., enz. = terugkeer naar de middeleeuwen.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 9 juni 2010 om 15:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Het betreft hier een "rechtbank" waar mensen vrijwillig hun zaak laten behandelen, net als bijvoorbeeld de rijdende rechter, koning Salomon of die gozer die je vraagt "en wat denk jij ervan?" Het zijn dus geen echte rechtbanken, je problemen voorleggen aan de Imam kan altijd, dat hou je niet tegen...
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Om te beginnen is de "rijdende rechter" een echte rechter en zijn uitspraak bindend en rechtsgeldig. Ten tweede is er de sociale druk om de "uitspraak" van de sharia te aanvaarden, OOK als ze in strijd is met de wet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Er is ook sociale druk om de uitspraak van oom Kees te aanvaarden als je hem met zijn tweeën gevraagd hebt om jullie ruzie op te lossen. En de rijdende rechter is misschien wel een echte rechter, maar je gaat er vrijwillig naartoe, niemand krijgt zomaar te horen dat het kantongerecht vol was en ze dus maar op TV moeten komen. In feite zijn al deze opties dus manieren om buiten de reguliere rechtspraak om je geschil te beslechten. En ja, ht is jammer dat mensen daarvoor naar religieuze wetgeving grijpen, dat vind ik ook, maarhet isnou eenmaal zo. En of ze dan de imam, de Marokkaanse buurtvader of zo'n "rechtbank" in de arm nemen, ja, dat maakt dan niet zoveel meer uit. Op het moment dat deze rechter bijvoorbeeld lijfstraffen zou opleggen, om maar eens wat te noemen, is het natuurlijk wel zichtbaarder voor de rest van de samenleving dan wanneer oom Henk dit doet, dus vanuit het oogpunt van controle zou je er nog bijna iets in kunnen zien. Wel is het zo dat een dergelijk initiatief mensen op ideeën kan brengen, dat meer mensen terugvallen op religieus recht, en ja, dat is jammer. Maar wat wil je er aan doen?
![]() |