![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/1281/Israel...rvolging.dhtml
http://www.hln.be/hln/nl/1281/Israel...n-Israel.dhtml Blijkbaar mogen onze hamasvriendjes heel wat meer dan Israel. Maandenlang raketten afvuren op Israel mag, maar terugschieten niet ? Waar waren al die veroordelingen toen Hamas al die dingen deed ? Die moet ik gemist hebben ... . En wanneer gaan we Iran eens echt doen stoppen met de producite van nucleaire energie en ontwikkeling van nucleaire wapens ?? En wanneer gaan we Iran en anderen eens dwingen om hun steun op te zeggen aan Hamas, Hezbollah en andere terroristische organisaties. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.refdag.nl/artikel/1378188...sraelquot.html Apartheidspolitiek op zijn zionistisch.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 23 januari 2009 om 00:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als iemand Iran wil doen stoppen met het maken van nucleaire wapens, dan zeker de US of Israel niet, die er beide hebben, en waarvan zelfs israel het bestaan ontkent, inspecties weigert en VN resoluties naast zich neerlegt. Uw bijbel heeft daar een mooi spreekwoord over. "Wie wind zaait, zal storm oogsten." En de storm moet nog beginnen hé.
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Eigenaardig ... Israel houdt ze daar niet gevangen, ze zijn vrij om naar een arabisch land van hun keuze te verhuizen, maar ze willen niet weg. Daarnaast er leven veel arabieren in Israel zelf en die hebben daar geen problemen. Dus het is geen kwestie van haat tov arabieren enkel een probleem van terroristen die zich niet aan de wetten willen houden. Als Hamas nu eens zou ontwapenen dan is dat probleem onmiddellijk opgelost. Daarbij Hamas heeft in zijn grondwet staan dat Israel moet vernietigd worden en dan vraag je erom. En de grensovergang met Israel is niet gesloten. Maar er staat wel een controlepost om zelfmoordaanslagen in Israel te vermijden. (maar ook dat vertellen ze hier niet op het nieuws, vraag me af waarom) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Geen van beide.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De arrogantie. Je jaagt iemand uit zijn huis, verplicht hem van in een tuinhuisje te gaan wonen. Dan smijt je dat tuinhuisje plat en pak je die man zijn fiets af, zodat hij niet kan gaan werken. Vermoord nog een paar van zijn kinderen en dan zeg je dat. Ik heb dat idee ook eens gehad, toen er mieren in mijn gang zaten. Ze wilden niet dood, ze wilden niet weg, frustrerend he. Iemand moet die joden eens vertellen dat Palestijnen ook mensen zijn en geen ongedierte.
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dus, de zogenaamde 'christenen voor Israel' zijn voor mij valse christenen!
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) Laatst gewijzigd door goodwill : 5 februari 2009 om 15:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Israel is inmiddels gelukkig ver genoeg geraakt om te kunnen antwoorden "Wij moeten eraan? Dan jullie mee". Dat koelt heel wat heethoofden af.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 5 februari 2009 om 15:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() U bent nu toch wat aan het demoniseren. Niet?
Laatst gewijzigd door system : 6 februari 2009 om 20:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
als ze aan grensovergangen beschoten worden, zijn ze niet meteen vrij om te immigreren, lijkt me... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik raad je even aan van Jean Ziegler's "La haine de l'Occident" te lezen. Zeg daarna niet dat je niet gewaarschuwd bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De joden zitten altijd maar te mokkeren dat ze gehaat worden en dat 'ze' een genocide meegemaakt hebben... welk volk niet? De Galiërs en Ariërs werden toch ook onderdrukt door de Romeinen? De holocaust is pure geschiedenis.
De meeste joden die zitten te mopperen over de holocaust waren toen nog niet geboren, en de meeste die wel al geboren waren toen leefden in de VS of elders. De enige die recht hebben op klagen zijn de mensen die het meegemaakt hebben! Respect voor hen! Vraag aan een kind van een jaar of 14: Welke mensen werden er gedood tijdens WO2? Verder dan 'de joden' komen ze niet. Waarom? Omdat die het hardst neuten natuurlijk. Nog niet veel homo's, zigeuners, politiek tegenstanders, gehandicapten, ... horen zagen over de holocaust. It happend, it's sad... maar leef toch eens verder. Zoals J. Goodman in "The big Lebowski" zei (daar speelde ie ene jood): "you're damn right I'm living in the past" Aan de joden: stop it. Daarnaast kan ik me enorm ergeren aan het beloofde land gedoe. De Joden zijn blijkbaar de enige mensen ter wereld die het recht hebben een ander volk te onderdrukken. - "jamaja, we zijn in 1945 ook onderdrukt" is excuus 1. Iedereen zijn beurt. Kunnen de palestijnen binnen een jaar of 50 ook eens ene volkje uitkiezen om langzaam de strot om te wringen. En dat 'we' is al zeer relatief (zie hierboven). - "Jamaja, we verdedigen ons" Excuus 2. Buitensporig geweld ja. Als je je huis zet op een moeras kan het ook gebeuren dat de muggen je stekken. Het laatste stukje moeras in je tuin droog leggen en vakkundig platsmijten is de beste oplossing. Dat de Palestijnen zich verdedigen is toch meer dan logisch? Ik zie hamas ook niet als criminele/terroristische organisatie, maar als 'het verzet'. Dat hadden we destijds ook hier in België.. vechten tegen onrecht! Waar in godsnaam halen de Joden het recht om een land op te eisen? - "we hadden dit land al 2000 jaar geleden" De vikingen hadden dit land ook in het jaar 800. Kheb nog geen enkele Noor weten klagen dat heel West-Europa van hem is. En moest dat zo zijn, ik zou dan ook wel raketten op zijn nederzetting afschieten. - "Het staat in het heilig boek" De grootste bullshit die ik ooit gelezen heb. Een sprookjesboek van duizenden jaren geleden gebruiken om genocide te rechtvaardigen? Als er nu nog enige waarheid zou in staan! Er is geen enkel bewijs voor welke religie dan ook! De wereld heeft in 1948 de verkeerde beslissing genomen! De Zigeuners kregen toch geen eigen land waar ze dan even de mensen gingen omleggen die in 'hun land' woonden? Kan ook zijn omdat de Joodse invloed op de wereld toen groot was. Joden zaten overal in de hoogste politieke kringen. In 1 groot land is dit nu nog altijd, en valt dit nog steeds op. USA, dat nog steeds die hielen likt van Israel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 6 juli 2009 om 23:17. |
|
![]() |
![]() |