![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Meneer kreeg eind april hartproblemen en ging voor behandeling naar het land van de infidels, Duitsland. :') Hij was 77 jaar oud maar wilde nog steeds niet doodgaan (vond zichzelf kennelijk te jong om te sterven) terwijl ie al tientallen jonge jongens (later zelfmoordterroristen) heeft gehersenspoeld en de dood heeft ingepraat. Hoezo hypocriet. Citaat:
Een Duitse-Irakees moest er aan te pas komen om die terrorist te verjagen uit Duitsland. De haatzaaier stopte zijn behandeling abrupt en vluchtte naar Saoedi-Arabië alvorens de Duitse autoriteiten hem konden aanpakken. Later is nog ophef ontstaan in het Duitse parlement. De Duitse regering wist zgn. niet van zijn komst af: Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() Update: kijk eens wat ik gevonden heb:
![]() De website van 'onze eigen' Haagse Fawaz Jneid hemelt de terrorist uit de openingspost op: http://www.al-yaqeen.com/nieuw/nieuw...ws.php?id=1495 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() Omdat die man zichzelf als anti-terrorist bestempelt! Hij beweert dat ie terreuraanslagen voorkomt door de jongeren te vertellen dat zoiets niet goed is voor de islam en de moslims! Dit 'overlijdensbericht' is toch wel het ultieme bewijs van zijn steun voor het terroristische gedachtegoed van de dode terreursjeik.
Laatst gewijzigd door fromNL : 14 juli 2009 om 20:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet het, zovelen weten wat er gebeurd in de wereld, maar de 'gematigden' weten het ocharmkes niet? Wordt het dan niet dringend tijd dat IEMAND hen eens gaat inlichten??? ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al denk ik wel dat België nog veel slechter is.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Moest de man opgeroepen hebben om Gazanen, linkse Hondurezen of moslims in Irak of Afghanistan af te slachten als beesten, zou dat ook strafbaar geweest zijn in Duitsland?
De hypocrisie druipt er hier weer van af. (Hoewel ik zeker geen voorstander ben van alle methodes die gebruikt worden in de Irakese opstand.)
![]() |
#8 |
Vreemdeling
|
![]() Nee, ze gaan wel de straat op of ze strijden bijv. tegen dit soort extremistische haatpredikers maar het haalt nauwelijks de media. Ik weet door de gevallen om mij heen dat dit weldegelijk gebeurt, vandaar dit topic om 1 zaak te belichten. Zeg eens eerlijk: was jij op de hoogte van deze zaak als ik dit topic niet was gestart?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Uw terminologie is bedrieglijk. Als die man opriep om sjieten af te slachten dan ziet hij ze wellicht niet als medemoslims, maar eerder als collaborateurs of afvalligen. In die zin is er nauwelijks een kwalitatief verschil tussen het viseren van een externe of een interne vijand. Die twee worden immers beiden als extern gepercipieerd.
![]() |
#11 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoor en zie de leiders van de meeste islamitische landen geen verzoenende taal spreken, integendeel, het westen moet steeds buigen, diep kruipen voor hen (Obama op kop).
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meestal reageer ik er al niet meer op. En vele anderen ook niet, behalve als ze niets anders te doen hebben. ![]() Laatst gewijzigd door Antoon : 15 juli 2009 om 14:56. |
|
![]() |
![]() |