![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dit is typisch voor dit forum!!
![]() Maar als iets verschijnt wat alleen maar positief is, daar zwijgen jullie over als het graf. En jullie zwijgen vooral als het graf, wanneer het om onze Vorst gaat. Zijne Majesteit de Koning betaald zelf voor een groot deel de kosten voor de restauratie vh Paleis. EN hIJ HEEFT DIT ZELF VOORGESTELD!! http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...eis-zelf.dhtml Iedereen die nu nog een slecht woord heeft over onze Vorst is van erg slechte wil en is niet in staat een objectieve kijk te werpen op deze wereld!
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!! Laatst gewijzigd door MaGNiFiCaT : 14 juli 2009 om 20:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burgemeester
|
![]() Ehum..Uit de de miljoenen die hij jaarlijks krijgt . En van wie komen die denkt u ?
Sorry , ik ben een slechte mens ![]() Laatst gewijzigd door Busse87 : 14 juli 2009 om 20:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben aan't verbouwen.
Ik wil ook gerust een regeling treffen waarbij de staat 2/3de direkt betaald, en het andere derde van een uitkering komt, die ook door de staat is betaald. Helaas ben ik niet uit de vagina van een adelijke dame geslingerd. Dus moet ik ervoor werken.
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo is dat natuurlijk héél gemakkelijk..... Wij moet alles zélf betalen van ons eigen geld waarvoor wij eerst moeten gaan werken om vervolgens de helft daarvan in de staatskas te mogen stoppen opdat onze Berten zijn polleke gevuld kan worden...... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Het geld komt van de civiele lijst, een bedrag van ruim zes miljoen euro dat de koning jaarlijks krijgt om zijn functie te kunnen uitoefenen. M.a.w. BELASTINGGELD en ZEKER NIET DEEL VAN ZIJN PERSOONLIJK FORTUIN!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De belasting betaler betaalt.
Albert gaat lopen met de pluimen. Prins Magnificat krijgt een orgasme. Some things never change.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() lal
Hij betaalt een deel met geld dat hij zoiezo van ons krijgt ... :') "hij legt zelf bij" mijn gat nee Magnificat, de enige dommerik die in zo'n media-trucje trapt, zijn de blinde royalisten zoals uzelf...
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 14 juli 2009 om 21:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Dat word dan ook hoog tijd!
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien dat hij een collecte wil houden om het financiële leed daardoor veroorzaakt enigzins te verzachten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Richt hij dan een zaal in om een paar honderd vluchtelingen onderdak te geven of zo ?
Oh nee 't is voor de ontvangst van een "top". (gratis vreten, zuipen...) Laatst gewijzigd door Zucht : 14 juli 2009 om 21:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het aan uw koning uitgekeerd bedrag (de civiele lijst) bedraagt momenteel méér dan tien miljoen euro per jaar (ik heb het niet eens over de rest van die familie). Elke Belg die zowat tien miljoen euro per jaar verdient, betaalt daarop tussen de 4.500.000 en 5.000.000 euro rechtstreekse inkomensbelasting. Uw koning betaalt 0,00 euro inkomensbelasting ; wel integendeel : het grootste deel van zijn persoonlijke kosten zijn nog eens extra ten laste van de staat. Uw koning ontving, om het maar even over de laatste twee jaren te hebben, een opslag vanwege de staat van zowat 550.000 euro in 2008, en ongeveer 600.000 euro in 2009. Hij heeft deze opslag niet geweigerd. De huidige werken aan ’s konings paleis worden begroot op 1.800.000 tot 2.000.000 euro. Uw koning stelt voor van daarvan maximaal 600.000 euro voor zijn rekening te nemen. Kortom, uw koning blijkt bereid te zijn van maximaal het bedrag van zijn opslag van dit jaar te besteden aan de opsmuk van de woning, die hij gratis en volkomen op kosten van de staat betrekt, wel wetend dat die opsmuk minstens drie �* drie en halve keer zoveel zal kosten. Dat zijn de objectieve gegevens. Verder heb ik geen commentaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() als we hem nu kunnen bezuinigen op het niveau dat hij begint te betalen voor zijn job te doen, vind ik dat altijd verdacht... ik zou denken mijnheer heeft ergens andere inkomsten, er valt af en toe eens iets van de plank blijkbaar
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementslid
|
![]() Paola zal der ni kunne mee lachen, t'geld zomaar opsmossen aan vastgoed.... en zonder dat ze het u vragen...... een goed voorbeeld voor de prinsen..... de leveranciers van sjakochen en andere royalty-prularia zien de bui al hangen... géén nief delvookes voor de kwien want de king is zijne poen aan't verdesteren aan koterijen van paleizen
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() Zelfs als die voer iets "uit eigen zak" betaalt, komt het nog uit onze zak.
Non-event. Dat hij en zijn hele rotte kliek parvenukes eens gaat werken om in hun eigen levensonderhoud te voorzien.....
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Ik stel voor dat we Fabiola in de gevel verwerken als waterspuwer
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat we niet weten (ik toch niet) is wat die restauratie eigenlijk inhoudt. Misschien wil de koning wel een aantal voorzieningen installeren die je slechts bij gebrek aan moraal zou willen doorschuiven naar de belastingbetaler. Als ik thuis een privecinema wil zal ik eventueel eens bij de gemeente langs gaan om mijn grootmoedigheid te tonen en hen te melden dat ik slechts een kleine subsidie verwacht, dat ik vrijwillig het grootste deel zal betalen. Ik denk dat ik vrijwillig alles mag betalen, als ik al mag verbouwen. Is het koninklijk paleis eigenlijk privebezit (gezien de bijdrage van de bevolking aan het onderhoud en verbouwingen van dit gebouw vraag ik me dat af)? Wat gebeurd ermee als België zou ophouden te bestaan? Heeft de koning een bouwvergunning nodig? Of is dat een vrijwillige grootmoedige beslissing van zijne majesteit om zoiets aan te vragen? Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 14 juli 2009 om 23:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is ook nooit goed.
Wat een stelletje losers hier zeg. De man moet niets geven en doneert 10% van zijn jaarlijkse dotatie. Laatst gewijzigd door Henri1 : 14 juli 2009 om 23:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() reaktie nr 11, indien correct, toont toch duidelijk dat er geen sprake is van grootmoedigheid. Mij komt die 'grootmoedigheid' eerder over als een publieke relaties campagne. Ik heb minder problemen met een koning dan dat ik heb met het voorliegen van de bevolking.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |