![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Vandaag op het nieuws van EEN:
Volgens het centrum voor gelijke kansen en rasismebestrijding blijkt dat Vlamingen het minst verdraagzaam zijn t.o.v minderheidsgroepen zoals: Allochtonen, Joden en Homo's.Brusselaars zouden dan weer het meest verdraagzaam zijn, maar de Walen dan weer iets minder. Sterk punt is: wie hoge scholingsgraad heeft gedaan, is veel minder onverdraagzaam dan iemand uit de beroepsklas.Dit heeft met algemene ontwikkelling te maken,volgens het CGSR. Enige reacties ? ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Maw de Vlaming is zeer intellectueel en dan pas de Waal en Brusselaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() U draait het om:
Vlamingen zijn het meest ONVERDRAAGZAAM, dus NIET erg intullectueel, volgens het CGSR |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() maar vele Vlamingen geloven het niet meer.
de laatste strohalm van den Belziek! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Het is tijd om de rollen om te draaien. Vraag eens hoe ingeburgerd de allochtonen willen zijn. Vraag eens hoe allochtonen denken over onze cultuur. Vraag eens hoe tolerant de allochtonen willen zijn voor de huidige inwoners. Vraag eens of de allochtonen zich willen aanpassen. Deze resultaten zullen pas choqueren. Ik zal niet achterover slagen van verbazing als het gekende centrum klacht zal neerleggen tegen de resultaten wegens manipulatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Sommige vlamingen zijn idd te zielig voor woorden..
de onverdraagzamen
![]() |
#10 |
|
![]() Hallo wereld, hier een hatelijke groet uit Vlaanderen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die "hogere klassen" die verdraagzamer zouden zijn, komt dat soms niet omdat ze minder in wijken zitten waar het krioelt van de allochtonen? Zonder over de multiculhypocrisie te spreken die probeert de mensen zoiets wijs te maken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit wat ik op deredactie.be te zien kreeg kan ik alleen opmaken dat topicstarter niet goed geluisterd heeft. Er werd namelijk nergens gezegd dat Vlamingen het minst verdraagzaam zouden zijn. Er werd enkel gezegd dat Brusselaars verdraagzamer zouden zijn dan Vlamingen èn Walen.
Overigens vraag ik mij af of een onderzoek waarbij slechts 1392 personen ondervraagd werden wel zo'n duidelijk beeld en bijgevolg 'voldoende grond' voor straffe uitspraken kan opleveren. Bovendien weten we (voorlopig) niet wie werd ondervraagd, noch welke vragen gesteld werden. Ik vrees dan ook dat zowel CGKR als topicstarter en de rest van het koor zich een beetje vergalopperen. Uiterst verdraagzame groeten van uw aller Vlaams-Brusselse stinkiewinkie pamperflikker, djimi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 20 maart 2009 om 21:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Vreemdeling
|
![]() Natuurlijk is dit onzin. Heb ook ergens gelezen dat België het racistische land van het westelijk halfrond zou zijn. Een land dat zo racistisch en onverdraagzaam is daar zou ik dus nooit naartoe gaan. Maar wat zie je, de meeste migranten willen allemaal naar België.
Wat stel ik nog vast; alle geweldplegingen tegen onze joodse medeburgers gebeuren door allochtonen met een moslim achtergrond, van verdraagzaamheid gesproken. ( het CGSR geeft niet thuis) Dat hongeropgeleiden minder onverdraagzaam zouden zijn is niet juist. Het omgekeerde is het geval. De echte racisten zitten juist bij deze groep. Alleen ze zijn slimmer en laten zich niet zo makkelijk op racisme pakken. De kleine man is natuurlijk een grote racist, de dikke hongeropgeleide nek in zijn mercedes niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlamingen zijn zeer verdraagzaam want ze steunen iedereen die ook tegen de Vlamingen zijn.
![]() |
#18 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik heb paar jaar geleden juist het tegenovergestelde gelezen! ![]() Zo zie je maar weer eens wat ne zever ze allemaal rondstrooien.
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() Allochtoon betekent bijna altijd moslim trouwens. Trouwens, de islam is onverdraagzaam tegen atheïsten!
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 20 maart 2009 om 23:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Parlementslid
|
![]() Deze reactie bij HLN is er eentje om in te kaderen.
-------------------------- Ahmed Boussakla, Lokeren Persoonlijk heb ik geen slechte ervaringen, ik vind Belgen dan ook heel tolerant, het hangt veel af hoe jij je als allochtoon gedraagt tegenover de Belgen. . Ik vind dat centrum van die politiek benoemde Dewitte ook niet echt iets wat de samenleving bevordert in dit land. Het doet me een beetje huiveren, wat als ik die Dewitte op tv bezig hoor, dan moet ik altijd denken aan Ahmadinejad in Iran, die zegt ook tegen de mensen wat ze mogen zeggen en denken, daarmee haal je de onvrede niet weg! 20/03/09 18u34 ------------------------------