![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() onderwerp
(verrijking drugs multikukeluku ) Politie valt Haagsche MULTI Drugs café binnen analyse 01) hahha hahhah alle marokkanen halen elke maand een hele lading Marok WEED uit Marokko ok, lekker snel zwart geld bijverdienen in de bijstand of WAO, hahha haha een marokkaan in Nederland voelt zich hierom drugskoning in HOL-landia Narco BV hahha (02) liever drugs gewoon legaliseren, ook harddrugs vrijgeven die shit, mensen die verslaafd raken gewoon simpele euthanasie behandeling geven om vredig in te slapen, want zo kan de dramatische overbevolking van Nederland keurig verholpen worden. Ik ben GEK, schizofreen en weet niet of dit gestoord denken is, hoe gek kan ik zijn als GEK?? (03) Ach slordige 150 jaar geleden waren alle soorten drugs doodnormaal in heel europa, en toch waren er destijds veel minder problematische drugsverslaafden denk ik. Ik moet dit eens onderzoeken met copilot. 100 % Legalisering van alle drugs kan juist leiden tot minder problematisch drugsgebruik geloof ik. (04) ze zijn gek in den haag, elke straat van deze zwarte stad heeft nu een keurige weedshop en het is legaal nu. Dus waarom zo een dom gedoe, den haag is multicultureel verrijkt met hele bendes van professionele drugs criminelen uit alle delen van de wereld dus geef hen eens ook een koninklijk lintje hahha hahha ================================== https://www.nu.nl/misdaad/6352416/po...gs-op-zak.html Politie valt Haags café binnen: vrijwel iedereen heeft drugs op zak Door onze nieuwsredactie 12 apr 2025 om 14:44 Update: 1 dag geleden 299 bijdragen Delen Bij een café aan de Vaillantlaan in Den Haag heeft vrijdagavond een grootschalige politieactie plaatsgevonden. De horecazaak wordt vermoedelijk gebruikt voor handel in verdovende middelen. De 52-jarige eigenaar uit Den Haag is aangehouden wegens handel in verdovende middelen. De politie had eerder zijn woning en voertuig doorzocht, blijkt uit een verklaring. Tijdens de actie was een deel van de Vaillantlaan afgezet. Volgens Omroep West omsingelden tientallen agenten het café. Een deel van hen droeg kogelwerende vesten en gezichtsbedekking. Café Kleurrijke Vrienden zou de horecazaak in kwestie zijn. Bij de inval fouilleerden de agenten alle bezoekers. 34 mensen bleken gebruikershoeveelheden verdovende middelen bij zich te hebben. De politie zegt dat dit "vrijwel alle bezoekers" waren. De horecagelegenheid blijft de komende twee weken gesloten. In die periode doen de politie en gemeente nader onderzoek. Stel een vraag Om een vraag te kunnen stellen dien je in te loggen. Log in of maak binnen 1 minuut jouw gratis account aan. Direct inloggen Gratis account aanmaken Beeld: Regio 15 299 bijdragen Delen Lees meer over: Politie Den Haag Misdaad in Nederland Binnenland NUjij: Uitgelichte reacties David_Klaassen 12 apr 2025 om 17:27 Je hoeft maar te bellen en er staat binnen 10 min een dealer aan huis...veel sneller als thuis bezorgd..in vele gevallen bieden ze nu ook tabak aan voor een ' normale prijs'. Verbieden helpt niet. Legaliseer en reguleer die zooi...Mensen die willen gebruiken, gebruiken toch.En nee, legalisering betekent niet dat iedereen maar gaat gebruiken...dat is klinkklare onzin. Men kan dan een deel van de winst gebruiken voor goede afkick klinieken. Kost dat meteen ook geen belasting geld meer. Toon meer Respect: ???? 77 Reacties: ???? 11 Reageer Fr_M64 12 apr 2025 om 16:57 Hier zal ook weer verschillend op gereageerd worden. Om te beginnen ik heb zelf niet zoveel op met drugs of drank. Maar ik vind dat iedereen moet kunnen doen wat ze fijn vinden maar het moet niet leiden tot overlast voor anderen. Dat is met drugs en drank vaak toch het geval. Zelf begrijp ik niet waarom je drugs en drank nodig hebt om plezier te maken. En dan heb je nog hoe de drugs in omloop komen dat gebeurt vaak via het criminele circuit dus zolang er vraag naar is, zal dat ook blijven bestaan. Oplossing hiervoor is eigenlijk alleen als er geen vraag meer voor zijn. Toon meer Respect: ???? 10 Reacties: ???? 2 https://www.nu.nl/misdaad/6352416/po...gs-op-zak.html ================================ |
![]() |
![]() |