![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Volgens de Peter van KAI-MOOK, meneerke Peeters, zal iedere Vlaming binnen tien jaar een geïsoleerd dak boven zijn hoofd hebben.
Is dat niet prachtig voor de daklozen? Zelfs zou ik liever droge binnenmuren krijgen, zodat mijn schilderijen niet aan de muur van het vocht blijven verrotten. Laatst gewijzigd door eno2 : 10 juli 2009 om 09:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ja isolatie van de huizen is veeeeeeel beter dan de hype van zonnepanelen. Niet enkel beter voor de belgische economie, ook beter voor het millieu en goedkoper voor de staat. Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Maw: wat moest bewezen worden... Laatst gewijzigd door eno2 : 10 juli 2009 om 09:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Wees maar gerust, dat de daklozen niet zullen willen achterblijven, en wel zelf zullen zorgen voor een geïsoleerd dak op hun kop.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Verwijder uw schilderijen, dan hebben ze geen last meer van het vocht. Eenvoudig toch.
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er bestaan voldoende opvangplaatsen en daarbij het zijn de PS en SP geweest die de landloperskolonies hebben veranderd in opvang te huizen voor asielzoekers en illegalen. Als het je eigendom is zie hier boven, als het een huurhuis is, spreek je huisbaas aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
Jouw vochtige muren daarentegen zijn jouw probleem. Indien je te lui bent om daar iets aan te doen moet je niet wachten tot de overheid dit voor jou doet.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat heet vooruitziend beleid! Leve de hoge piefen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar in de plaats daarvan moeten ze op straat slapen en krijgt de overheidsinstelling die geacht wordt ze te isoleren een boete van 500€ per gemankeerde overnachting zijn kop. Niettemin verheug ik me erop, dat mijn huisbaas zalmoeten zorgen voor een geïsoleerd dak op mijn kop, dat zal me troosten voor de afbladderende plafonds, de vochtige muren, en de schimmel in de badkamer. Laatst gewijzigd door eno2 : 10 juli 2009 om 10:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laten ze liever wakke bestuurders zoals de Peter van Kai-Mook verwijderen. Laatst gewijzigd door eno2 : 10 juli 2009 om 10:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Asiel aanvragen in de ambassade en enkel toelaten als de asielzoeker ook in zijn eigen onderhoud kan voorzien. En geen procedure in België zelf mogelijk en de illegalen zonder pardon oppakken te terugsturen naar land van herkomst. Daarnaast, als je woning er werkelijk aan toe is zoals je hier beschrijft, moet je het onbewoonbaar laten verklaren en krijg je van het OCNW een gezonde woning..Leer je wetten, plichten en rechten kennen en pas ze ook toe, in plaats van hier te komen zagen over dingen die reeds lang wettelijk geregeld zijn en je dus gemakkelijk kan oplossen. Laatst gewijzigd door Jantje : 10 juli 2009 om 10:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Daarnaast is Tuberculose een zeer besmettelijke ziekte en worden de dragers van deze bacteriën in isolement geplaatst door de overheid en door de overheid gehuisvestigd. Moest je trouwens aan die ziekte leiden, dan zoekt de overheid de oorzaak op en ruimt ze volledig op. Volgens wat jij hier doorgeeft, zou de overheid dus jou opgesloten moeten hebben en je woning afgebroken en alles verbrand hebben van je inboedel en woning. Daarnaast zou je door de combinatie van beide ziektes reeds lang overleden zijn en was het nu RIP ENO2 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
Of je bent dus zaken aan het verzinnen of je laat je gewoon doen en hoopt dat de regering als zorro je komt helpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() als dit impliceert dat vanaf nu alle asielzoekers en werkloze allochtonen dit gaan doen om ze te activeren in ruil voor hun luxeleven hier in deze wereld, dan ben ik echt 300% voor
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Het is natuurlijk een kwestie van prioriteiten; een dak boven je hoofd, of een geïsoleerd dak boven je hoofd.
Laten we beginnen met iedereen die het kan betalen een geïsoleerd dak op zijn kop te geven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zou dat niet geloofwaardiger zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
De voorziening sociale huurwoningen is ook al totaal ondermaats, ten bewijze de jarenlange wachtlijsten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Door het investeren van het Vlaams gewest, stad en Eandis zijn mensen in staat om isolatie aan hun dak aan te brengen. Vroeger zouden ze dit financieel niet kunnen. Ik noteer dan eno2 erop uit is zwakkere gezinnen hun premie af te pakken, zodat ze hun dak niet kunnen isoleren. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En prioritair de allerzwaksten een dak boven hun hoofd geven, al is dat niet zelfbetaald geïsoleerd. |
|
![]() |
![]() |