![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() �*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�* �*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*
De KULeuven zal nagaan of ze sancties neemt tegen professor Matthias Storme. Die heeft na het arrest over het Vlaams Blok van het Gentse hof van beroep opgeroepen om voor het Vlaams Blok te stemmen. Storme, ook bestuurslid van de N-VA, noemt het arrest een brug te ver en een aanfluiting van de vrije meningsuiting. Zaterdag zei N-VA-voorzitter Geert Bourgeois dat Storme zich met zijn uitspraken buiten de partij had geplaatst. Rector Oosterlinck van de KULeuven wil een gesprek met Storme om na te gaan wat hij precies heeft gezegd. Demonisering van de Blok-militanten is begonnen ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() ach wel ja, een opus deï-lakei die voor de show zich eens van zijn "anti-fascistische" kant laat zien...
|
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() en dit ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ach, de KUL is al niet zo democratisch, en door rector Oosterlinck is ze stilaan aan het afglijden naar een semi-dictatuur. Onze rector heeft immers "unaniem" een reeks maatregelen laten afkondigen die stipuleren dat een rector helemaal niet meer om de 4 jaar moet gekozen worden, maar om de 8 jaar (eigenlijk komt het erop neer dat de tweede termijn van 4 jaar "toegekend" wordt door een elitair groepje getrouwen).
Voor Oosterlinck is "perceptie" natuurlijk heel belangrijk. Daarom dat zijn personeel bovenstaande "hervorming" eerst mocht lezen in DeStandaard, en daarna pas in de Campuskrant (als alumni krijg ik die nog). Daarom ook dat hij zichzelf een heel goede en open rector vindt naar de studenten toe, terwijl diezelfde studenten daar toch een andere mening over hebben (zie zijn tegenwoordige bijnaam). Herinner u trouwens hoe het die andere prof rechten is vergaan die zich openlijk had gemanifesteerd als een "Blokker"... Kortom: van de hogere organen van de KUL mag je ongeveer evenveel objectiviteit verwachten als van pakweg een Hof van Beroep te Gent...
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#6 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#7 |
Partijlid
|
![]() Dit is gewoon lijkenpikkerij vanuit verschillende hoeken.
Net als gieren die een gehavend dier proberen aan te vreten. Laag.
#8 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#10 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() JIJ noemt hem Citaat:
Een universiteitsprofessor kan toch wel een stelling verdedigen tegenover academische autoriteiten, neem ik aan ![]() |
||
![]() |
![]() |
#11 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het valt me op hoe de gauchisten, die anders zo laatdunkend op het gerecht neerkijken, nu vol vuur datzelfde rechtsapparaat staan te verdedigen en als aasgieren rond hun gemeenschappelijk slachtoffer dansen.
Er wordt zelfs opgeroepen tot broodroof van eventuele verdachten ( hun ware aard is minder fraai dan wat ze ons altijd hebben voorgelogen). Dit arrest is een eerste stap naar een totalitair Europa waar op de duur ook de linkerzijde de mond zal gesnoerd worden ten dienste van het groot-kapitaal en de eurocraten: een nieuwe Sovjet-Unie van de Noordzee tot de Oural. Voor de geïnteresseerden: http://www.storme.be/gelijkheidstotalitarisme.pdf |
![]() |