![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Om een beetje af te kicken van het gokken op paarden,
ben ik beginnen pokeren online. Kwaad met kwaad bestrijden ? Aan tafels waar gespeeld wordt met virtueel geld is het een makkie. Na drie dagen zijn m'n 1000 speelgoeddollars er 30.000 geworden. Aan de tafels met écht geld is het véél moeilijker. Ik kan enkel spreken over de microtafels ( blind = 1 dollarcent , maximum buy-in is twee dollar ) Toch heb ik ( na 500 spelletjes ) het gevoel dat ik break even kan spelen. En enkel geld verlies aan de rake van de organiserende site ( 5%) De voornaamste observatie tot dusver is dat er zelden of nooit gebluft wordt na de river. Circa 10%. Een tweede observatie is dat er binnen de werkuren zwakkere tafels zijn. Vrij vertaald : mensen met écht verstand hebben overdag wel andere dingen te doen. Het punt is : ik ben verschrikkelijk slecht in poker spelen. Ik heb zelfs moeten opzoeken of een full house boven een flush gaat ![]() Maar ! Als ik als amateur van niksniemendal al het gevoel heb dat ik break even kan spelen, dan moet de expert die ik binnen zes weken zal zijn, toch in staat zijn continu te winnen ? Iemand ervaring in die wereld ? Laatst gewijzigd door Knipp : 15 juli 2009 om 10:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Persoonlijk geen ervaring, maar toevallig heb ik zo'n paar maand geleden eens een intervieuw gelezen over drie studenten die zo hun studies betaalden en er nog een ruime zakgeld toelage aan overhielden. Weet nu wel niet meer in welk blad dit was.
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Da's de adder natuurlijk. Als je een tafel treft met drie man die elkaar kennen, ben je de pineut natuurlijk. Zelfs al frauderen ze niet echt per msn of zo. Je kan perfect signaleren door de grootte van je call. ( plus, ik zie allerlei perspectieven om collectieve strategieën te ontwikkelen ) Liefhebbers om es met mij aan dezelfde tafel te spelen, na de nodige afspraken ? ![]() Laatst gewijzigd door Knipp : 15 juli 2009 om 10:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Voor de rest kan ik hier niks bijbrengen ![]() Buiten dat ik eens gepokert heb opinternet, maar dan zonder inleg ![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 15 juli 2009 om 10:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Speelgeld boezemt geen angst in. Echt geld wel.
Als je niet weet dat een Full house beter is dan een Flush dan zou ik nog wat meer oefenen hoor. Dat van die studentjes heb ik ook gelezen en ik geloof er geen ballen van ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan me voorstellen dat om het even welke ongewone strategie die voortborduurt op een paar simpele observaties, winnend kan zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben zelf pokerspeler, en geloof me, het is echt waar; en het is ook waar dat ze nog maar kleine fish zijn. Ikzelf heb mijn bankroll ook serieus kunnen opdrijven men online poker. Exacte bedragen ga ik hier niet vermelden. Ik ken die gasten ook (niet persoonlijk) maar wel via fora, en ze spreken de waarheid ![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
In de jaren zeventig speelde ik ook graag poker. En dan op een goede dag ben ik zo op juist die wijze getild. Bleek later dat ze die strategie regelmatig toepasten en daarna de winst onderling verdeelden. Was genoeg om er kompleet met te stoppen. En nu met internet loopt je daar wss nog meer kans op denk ik.
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
lees enkele goede boeken ga naar pokerfora, en vraag raad stort dan terug 50€ begin te grinden ![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik speel heel af en toe poker via facebook, maw zonder geld. zo ga ik het ook houden.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
Bekijk zelf (zijn officieele cijfers) http://www.officialpokerrankings.com...145BF.html?t=2
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
Elk pokerspel zonder geld is geen poker.
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mij goed hoor, zolang ik me amuseer ist voor mij goed....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De enige kennis die ik nodig heb staat netjes op 1 of 2 wikipagina's ( de probabiliteit van de handen ) De sleutel tot winst ligt in observaties 'out of the box'. Of in criminele scenario's ![]() Niet in het lezen van boeken die iedereen leest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Elk spel met geld is gokken
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Volgens de staat is lotto ook een spel ![]()
![]() |