![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Houston gebeurde het volgende verhaal
Citaat:
Voor mij is dit een zaak van zelfverdediging. Het had slecht kunnen aflopen voor de oude man zowel indien hij niets ondernomen zou hebben als indien zijn actie was mislukt, maar een burger dient wel het recht te hebben zich te verdedigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Hoera voor de oude man. Spijtig dat het stuk crapuul niet dood is. Nu wordt hij waarschijnlijk nog opgelapt op kosten van Joe Taxpayer en dan nog 3 square meals a day, nog eens op kosten van de belastingbetaler....
Beter nog eentje in het hoofd om af te werken ![]()
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had een enquete willen toevoegen maar er is een tijdslimiet van 5 minuten hiervoor merk ik. De vraag was: Keurt u het gedrag van de oude man goed? Ja, Nee, of geen mening/andere mening. Lijkt me interessant om de mogelijke verschillen in cultuur tussen de VS en Europa vast te stellen, en om te begrijpen of de mening van de bevolking overeenkomt met wat de wetgevers zeggen.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 28 juli 2009 om 21:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Ik keur het volledig goed. Ik zou enkel wensen dat hij iets beter kon mikken.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() voor de enquete zie hier http://forum.politics.be/showthread.php?t=126682
|
![]() |
![]() |