![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helicopter, helicopter,
mag ik met jou mee omhoog ? Weg van deze cel wil ik wezen, Weg van deze cel wil ik zijn. Helicopter, helicopter, vliegen is zo fijn! tekst en melodie van Herman Broekhuizen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het een vliegtuig?
Is het een vogel? Nee, dat is het niet! Het zijn gevangenen Die je aan de hemel ziet! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkt dat die onfortuinlijke helikopterpiloot iemand is waar ik op het werk soms aan de telefoon mee hang, aangezien de helikopterfirma waarvoor hij vliegt regelmatig werkt uitvoert voor ons. "It's a small world..."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Ik stap in 'n vliegmachien
Om mijn cel eens van boven te zien Om mij te misdragen, durf ik alles te wagen En zweef ik het luchtruim door Dan hoor ik het ministerkoor Dat zingt heel spontaan Laat de gevangenen maar gaan Die kosten heus niet mijn baan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de helicopter is geland
Staat mijn ontsnapping al in de krant Om verder te doen slagen. Moet ik eerst een autootje te zien kapen. En daarna, het is niet te geloven Ga ik nog ff een bankje beroven. Hierbij mag ik absoluut niet falen Anders kan ik de heli-man niet betalen. Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 24 juli 2009 om 11:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, ik vlieg, vlieg
Vrij als een vogel Ik vlieg, vlieg in de lucht Ja, ik vlieg, vlieg Wat een geluk Dit kan nooit meer stuk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stefaan De Clerck ziet ze vliegen!
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het vaandel hoog, de rijen hecht gesloten;
SA marcheert met rustig vaste tred. Kameraden door het Rode Front en de reactionairen neergeschoten ; Marcheren in de geest in onze rijen mee. De straten vrij voor de bruine bataljons; De straten vrij voor de stormafdelingsman. Er kijken al miljoenen hoopvol naar het hakenkruis; De dag voor vrijheid en voor brood breekt aan. De laatste keer wordt nu appèl geblazen; Voor de strijd staan we allen al gereed. Spoedig wapp'ren Hitlervaandels over alle straten; De slavernij duurt nu nog maar korte tijd. Het vaandel hoog, de rijen hecht gesloten; SA marcheert met rustig zekere schreden. Kameraden neergeschoten door het Rode Front en de reactionairen; Marcheren in de geest mee in onze rijen. Of is deze al verboden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() Als bovenstaande niet mag dan zal deze ook vast wel niet mogen:
De Wederlegging van de Mahumetisterij (1622) Hugo de Groot Grotius (1583-1645) [...] Alsoo daer is ontstaen een trotse wrede wet Ontrent de roode zee door d’hand van Mahumed, Seer vreemd van Christus leer, een spiegel dogh van ’t leven Waer toe het Christendom sigh hadde toen begeven. Dees’ Alcoransche wet, in ’t minst niet ootmoedigh nogh lijdsaem, maer tot wraek genegen ende bloedigh, maekt sonderlingh haer werk van ’t uitterlijk gelaet, Als wesend’ ingestelt tot styvingh van den staet, En den gemeenen man neemts’ uit de hand de boeken, Jae op de straff van ’t lijf verbied sy t’onderzoeken. Om nu te weten welk van beyde dese wetten Is beter, wilt voor eerst op bey de brengers letten.[] Den onsen was altijd heel reyn en vroom van leven, Daer Mahumet heeft rooff en overspel bedreven." |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helicopter US Navy '66
Hello hello Helicopter US Navy '66 De helicopter daalde toen Wat was ik blij Een man kwam langs een ladder tot bij mij Hij nam me in z'n armen Bracht me snel aan boord Wat heeft die man op dat moment M'n mannenhart bekoord Helicopter US Navy '66 Hello hello Helicopter US Navy '66 |
![]() |
![]() |