![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Een zeer onthutsend getuigenis van Walter Veith , professor in zoölogie .
Eens gaf hij les in evolutieleer aan de universiteit in zuid-afrika. Nu is hij creationist. Een must: http://www.youtube.com/watch?v=ZeuFwlovie4 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burgemeester
|
![]() Hoe zeg ik dit best? Crackpot. Fruitcake. Kook. Looney. Flake. Crazy in the coconut, snapt ge?
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar dit wil ik U niet weerhouden :'The Islamic Catholic connection.' http://www.youtube.com/watch?v=piCBoHA0F-4 Een lezing van 10 video's de rest moet je maar zelf opzoeken. Special voor onze islamitische vrienden. Veith also expounded in numerous lectures, in which he propounds the notion that Islam was established and is controlled by the Catholic Church. The Islamics come and bow down before the Pope. Catholicism, from the beginning, has controlled Islam. Islam is just a tool of esoterics to indoctrinate people into accepting a synthesis." Veith, Walter, Total Onslaught - Final Conflict Series (video lecture series)
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Ik heb maar één videoke bekeken, maar aan de zoveelste samenzweringstheorie heb ik geen boodschap. Ik heb voldoende historisch besef om te weten dat de islam niet gesticht en gecontroleerd wordt door de katholieke kerk.
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() alee ze... van de miljoenen wetenschappers wordt er ééntje gek en de creationisten zijn daar ze... mss had hij, juist zoals de creationisten, genoeg van na te denken en vond hij het gemakkelijker om debiele creationistische waanbeelden te aanvaarden?
ik kan mij nog altijd niet ontdoen van het beeld van een canvas reportage. Na een uiteenzetting van zo'n creationistische 'expert' vroegen ze aan een vrouw in de zaal wat ze het geloofwaardigste vond: evolutie of creationisme, en waar. Ze antwoorde: "Creationisme, want de evolutieleer is te ingewikkeld om te begrijpen"... de andere geïnterviewden zeiden hetzelfde... schitterend gewoon... :')
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 19 juli 2009 om 00:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementslid
|
![]() Komen aandraven met een geconditioneerde tweevoeter uit de Seventh-day Adventist Church sekte. Ge moet het maar weer niet geweten hebben.
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na ongeveer 30 minuten van deze video bekeken te hebben vraag ik me af of de vader van mevrouw Veith al eens onderzocht is geworden voor mogelijke kindermishandeling.
Veith zelf is nooit een 'atheist' geweest trouwens. Dat is ook duidelijk na een half uur. Ik weet niet of ik dit 'horrorverhaal' wel tot het eind wil aanhoren. Als dit een voorbeeld is voor sommige religieuzen wil ik bidden ik voor hun terugkeer tot 'sanity'. Over zijn zoon weet Veith te zeggen 'the most misarable child you can imagine'. Ze (de ouders) menen hem te moeten inpakken voor hem te kunnen voedsel toedienen. Ze zijn ervan overtuigd dat hij 'bezeten' is. Tegelijkertijd echter meent Veith zich een 'evolutionist'. Zijn relatie tot zijn vader en moeder zegt echter genoeg over zijn aan religie gerelateerd jeugdtrauma. Zijn aan kanker gestorven en zeer gelovige protestantse moeder waaraan hij zeer gehecht is en zijn katholieke vader die zijn studies niet wou betalen en die hij asiocieerde met zijn katholieke school die hem mishandelde tonen een individu dat atheïsme als een soort van verdringing van traumas aanzag. Veith aanvaarde de verhalen van zijn schoonvader over vliegende uitwerpselen en schoenen die zichzelf voortbewogen nog voor hij zichzelf als een 'ex-evolutionist' beschouwde'. Interessant voor degenen die willen begrijpen hoe intelligente jongeren zich aangetrokken kunnen voelen tot repressieve wereldvisies gebaseerd op religie. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 19 juli 2009 om 05:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 19 juli 2009 om 05:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na 1 uur 30 minuten Veith kan ik u mededelen dat het enigste argument dat Veith tegen de evolutietheorie aanbrengt is dat hij ooit twee boeken meekreeg uit de bibliotheek waarbij het ene boek een vroegere editie is van het tweede boek. De oudere editie erkent blijkbaar problemen mbt de plaatsing van de walvissen die de nieuwere editie niet erkende. Welke problemen wordt niet gezegd. Veith concludeert dat er iets 'fishy' (beter zou zijn 'iets mammaly' maar kom) aan de hand is en verwerpt de evolutietheorie. Hij wordt 'seventh day adventist' en creationist. Waarom is niet duidelijk.
mbt de walvissen. Recente genetische informatie toont dat walvissen verwant zijn aan het neilpaard. Iets dat vroeger niet gedacht werd, behalve door de Duitse zooloog Haeckel in diens evolutionaire stamboom van zoogdieren uit 1866. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 19 juli 2009 om 06:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een doorslaggevend argument.
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() Tot hier toe nog geen enkel zinnige commentaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Parlementslid
|
![]() Moeilijk wanneer het onderwerp onzinnig is.
![]() |
#20 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De onweerlegbare realiteit, dat het leven uit het oneindige kleine is ontsproten, stelt de vraag waarom creationisten succesloos steeds maar hun ''Goden'' in de andere tegenovergestelde richting (dimensie) zoeken. Tenzij dat Nano-technologische schilderwerken en beeldhouwwerken minder de aandacht lokken dan al die titanische stenen tempels, allen opgetrokken ter ere en roem van al dat wereld's heilige volkske. Vanuit dit standpunt is deze éne gek geworden wetenschapper het misschien minder dan men zou kunnen vermoeden. |
|
![]() |
![]() |